Annelies
29 March 2024
1
Doordat de vorige firma gestopt is moest ik op zoek naar een nieuwe. Ik kwam voor het 2-jaarlijks onderhoud van de ketel zo uit bij Climatechnics. Bij 2-jaarlijks onderhoud van de ketel hebben ze de sifon NIET correct terug aangesloten waardoor de ketel na onderhoud lekte en rookgassen in huis binnen kwamen. Ze zijn 1 x komen kijken. Hebben gezegd dat de lek zeker niet door het onderhoud kon komen en dat er een onderdeel kapot was dat vervangen moest worden. 2 x nadien hebben ze nog aangenomen ( met mijn vraag of het onderdeel al binnen was en wanneer ze het komen repareren.) Ik heb na een maand telefoneren, de laatste keren namen ze gewoon al niet meer op. En mail te sturen, waar ook nog steeds niet op geantwoord is. En dus ook een maand een lekkende ketel... een andere firma laten komen. Deze heeft het onmiddellijk kunnen oplossen. Zonder vervangonderdelen. De sifon was niet correct aangesloten waardoor het lekte en de rookgassen binnenkwamen iedere keer de ketel opsprong. Ik heb hier een interventieverslag van ( en helaas ook extra factuur dus) als bewijs. De factuur van Climatechnics heb ik - na extra vragen -wel toegestuurd gekregen. Ook de naam was hierop foutief geschreven. Hopelijk nemen ze de factuur aan voor de boekhouding. Helaas. Bij deze. Best iemand anders bellen dan deze firma. En ik hoop dat Climatechnics me alsnog de rekening vergoed van de andere firma die ik heb laten komen om hun fout recht te zetten. Een zeer teleurgestelde klant.