Wij zijn reeds 5 maanden terug van de cruise in egypte,
Dat cruise schip was echt schandalig, vuile kamers, vies eten, prijzen voor de drank schieten door het dak uit en alle uitstappen op de eerste dag gedaan.
Na de eerste dag hadden we het wel gehad met de cruise wij wouden niet op die vuile stinkende boot blijven zitten.
Dus we mailde naar jullie, kregen geen antwoord.
We zitten in een land als egypte en moet je indenken dat jullie de moeite nog niet doen om degelijk te communiceren...
Dan maar met de gidsen geregeld van terug naar het hotel te kunnen, dit grapje koste mij nog eens 1400€ voor mijn gezelschap...
Goede vakantie gehad in dit hotel de resterende 10 dagen dat wel.
Maar nu spreek ik jullie aan over een vergoeding voor de bijkomende kosten die ik geleden heb, 4 maand hebben jullie onderhandeld met corendon en wat krijgen de gedupeerde (wand er zijn meerdere die klachten hadden) 40€ pp in een waardenbon voor bij de blauwe vogel....
Denken jullie nu echt dat dit een oplossing is of een goed gebaar, denken jullie echt dat ik nog boek bij jullie na zo een slechte service en opvolging van het probleem...
Nu reageren jullie aelfs niet meer op de mails etc...
Hierbij wil ik alle mensen die in dezelfde boot zaten als ik even vragen mij te contacteren via PB om verdere stappen te ondernemen tegen de blauwe vogel. Dit kan niet! En is schandalig