ellen willems
more than 2 years ago
1
Zéér slechte service!!!!!! Na telefonisch contact werd mij verzekerd dat ze ervaring hadden met trouwkleden. Ik vroeg of ze verzekerd waren of dat ik een extra verzekering moest nemen, maar de werknemer zei dat ze zelf verzekerd waren moest er iets gebeuren. In de winkel zelf vraag ik het opnieuw en er werd opnieuw hetzelfde gezegd. Twee dagen later ga ik mijn kleed halen en de bloemen die er op waren, waren juist ontploft!! Ik zei dat ik niet betaalde voor een kapot kleed en er ontstond een hele discussie dat ik moest betalen en anders kreeg ik mijn kleed niet mee. Toen verwezen ze naar een papiertje dat het niet hun verantwoordelijkheid was, terwijl mij hier niets van werd gezegd toen ik er expliciet naar gevraagd had. Eerst kreeg ik het telefoonnummer nog niet van de baas maar uiteindelijk kon ik toch bellen. De vrouw was heel onbeleefd en zei dat ik maar naar de winkel moest gaan waar ik het kleed had gekocht en dat zij het probleem moesten oplossen. Ze zei ook dat de bloemen niet fatsoenlijk waren genaaid aan het kleed (wat absoluut niet het geval is, kleed winkelwaarde 1700euro) en dat ik de +- 100 euro maar moest betalen, anders zou zij er niets aan verdienen. conclusie: zeer slechte service, zeer onbeleefde baas die absoluut geen verantwoordelijkheid wilde opnemen na het maken van fouten. advies: hier nooit gaan!!!!