Lichtforum NV, ik denk het niet... Deze winkel heeft inderdaad veel mooie dingen in huis, MAAR de dienst na verkoop is leugenachtig, klantonvriendelijk en gewoon niet meer van deze tijd. Getuigenis: Ik koop een krachtige LED lamp van €40 die dimbaar is. Gezien het algemene probleem van LED verlichting, nl: dat het vaak te WIT licht maakt en daardoor te koud kan zijn in het interieur, stel ik de vraag aan de verkoper of er een niet-goed-geld-terug-garantie bestaat. De verkoper zegt JA, zolang binnen een periode van 7 werkdagen. De LED verlichting heb ik voor het verlaten en betalen uitgetest in de winkel zelf en daar was moeilijk te bepalen of die lamp nu te WIT of WARM was. Logisch want alle verlichting staat aan in een lichtwinkel, niet. Niet-goed-geld-terug-garantie: OK, kom terug binnen de 7 werkdagen en was zeer zelfverzekerd dat een oplossing vinden eigenlijk geen probleem zou zijn. Blijkbaar werkt die verkoper niet op die dag, maar goed, een andere verkoper, een dame. Ik leg het probleem eerlijk uit, nl. dat ik niet tevreden ben van het product wegens het typische LED probleem: te koud licht wat het interieur ongezellig maakt. Hebben jullie geen oplossing voor mij, was mijn eerste vraag. Of kunnen jullie geen warmere verlichting bestellen voor mij? Ze gaven het antwoord met neen, dit is de warmste LED lamp waaraan we kunnen geraken. Ok zei ik, dan breng ik ze terug, waarop de vrouw zei dat dit niet mocht van de eigenaar. Ik deed haar het verhaal van de verkoper een week tevoren, dat dit wel mocht binnen een periode van 7 werkdagen en dat wij een mondeling akkoord hadden. Ze bleef zeggen NEEN, ging zelf naar de eigenaar, die eerst zelf niet durfde te komen, deed hem hierna het verhaal van de belofte van de eerste verkoper, maar weigerde steevast mijn LED lamp terug te betalen. Het was alsof ik tegen een muur aan het praten was. Kortom: Woedend, verbijsterd, vol onbegrip en compleet terneergeslagen dat een winkel op die manier omgaat met haar klanten die ontevreden zijn van hun producten door geen goede oplossing aan te bieden. MAAR VOORAL DOOR HUN BELOFTE NIET NA TE KOMEN! Persoonlijk: Nu goed, de eigenaar zal waarschijnlijk een marketingwonder zijn, die het begrip Customer Service with a capital "C" al lang achterhaald heeft door het nieuwe Uncustomer Service with a capital U (van U wilt hier niet kopen, want ik boer goed genoeg!!!) Zo bent u ook op de hoogte, Stevie De LED lamp: MEGAMAN - Dimmable LED globe (25000 uren, E27, 810 lumen en 14W) Lichtwarmte was 2800K (en is echt koud licht).