(Translated by Google) We went to dinner at the Brilliant yesterday with good company
A nice thing and a nice presentation, but actually we should have known it when ordering our first drinks. It took a long time before the order was taken.
After that it took a long time for us to place our second, third drink order ... and get our starter and main course. We made reservations at 7pm and were there, 1h30 before the privilege came and between 9.30pm and 10pm we got our main course. We saw the staff sporadically. Clearly understaffed due to staff and the kitchen was no better. Some were already busy from 11 am until 11 pm that we went through and then we had to clean up. We even saw someone from the staff crying during the service.
We saw other customers, tired of waiting, leave before they had any food. We have been able to fraternize with other guests in our common complain.
So chaos. because of the food maybe under different circumstances it would have been different ... but here it was not at the right level, the meat was not baked as requested, the fries were served lukewarm / cold, and the requested hot fries never came . The only thing on the level was the bill. No compensation, eg no coffee from the company, in fact we were informed that this was not allowed and that this "chaos" was not new but has been going on for a while .....
The general feeling that dominates is that we feel deposed.
Definitely not recommended.
(Original)
We zijn gisteren met goed gezelschap bij de Brilliant gaan eten
Een mooie zaak en een mooie presentatie maar eigenlijk hadden we het bij de bestelling van onze eerste drankjes het al moeten doorhebben. Het duurde heel lang voor de bestelling werd opgenomen.
Daarna heeft het heel lang geduurd voor we onze tweede, derde drankbestelling konden plaatsen ... en ons voorgerecht en hoofdgerecht kregen. Om 19h hadden we gereserveerd en waren we daar, 1h30 voor het voorrecht kwam en tussen 21h30 en 22h kregen we ons hoofdgerecht. Het personeel zagen we sporadisch. Duidelijk onderbezet ivm personeel en de keuken was ook al niet beter. Sommigen waren al van 's morgen bezig tot 23h dat we doorgingen en dan moest er nog opgeruimd worden. We hebben zelfs iemand van het personeel tijdens de service huilend zien vertrekken.
Andere klanten zagen we, beu van het wachten, vertrekken voor dat ze maar enig eten hadden gekregen. We hebben wel kunnen verbroederen met andere gasten in onze gemeenschappelijke klagen.
Chaos dus. ivm het eten misschien onder ander omstandigheden was het anders geweest...maar ook hier was het nu niet op helemaal op niveau, het vlees was niet gebakken zoals gevraagd, de frieten werden lauw/koud geserveerd, en de gevraagde warme frieten zijn nooit gekomen. Het enigste wat op niveau was, was de rekening. Geen compensatie, bv geen koffie van de zaak, sterker het werd ons gemeld dat dit niet mocht en ook dat deze "chaos" niet nieuw was maar al een tijdje aan de gang is.....
Het algemeen gevoel dat overheerst is dat we ons afgezet voelen.
Zeker geen aanrader.