Armand
28 October 2023
1
Ik zou graag een melding maken van een zeer onbeleefde en respectloze houding in de winkel van DSM Keukens Aalst. Dit is niet de eerste keer dat ik, als ik net een winkel binnenkom, wordt aangevallen door dezelfde verkoper. Vandaag ging ik de winkel binnen en hij vroeg of ik hulp nodig had, maar ik gezegd heel duidelijk dat ik geen hulp nodig had en dat ik alleen maar wilde kijken. Maar hij liet me niet achter en volgde me op de hielen, beledigde me en zei dat ik de winkel moest verlaten als ik geen hulp nodig. Maar wat een onzin is dat om mij jouw hulp op te dringen? Ik heb het recht om gewoon te kijken. Ik hoef geen hulp te accepteren. In geen enkele winkel heeft een verkoper ooit zijn diensten aan een koper opgedrongen. De koper heeft zelf het recht om te beslissen of hij de hulp van de verkoper nodig heeft of niet. Deze verkoper heeft allerlei grenzen overschrijden en voor deze type mensen is absoluut geen plaats in winkels waar je met klanten moeten kunnen werken. De klantenservice en behandeling in deze specifieke winkel is absoluut verschrikkelijk. En dit is al vele jaren aan de gang. Dezelfde verkoper blijft daar werken en wordt steeds erger onbeleefd tegen klanten. Dit moet stoppen. Het winkelmanagement moet actie ondernemen.