Nooit problemen altijd vriendelijk en alles op tijd inode zeer behulpzaam ook via telefoon gewoon Top Ziekenkas 👍👍
Patrick V. O.
7 August 2023
5
Response from Business owner8 August 2023
Hartelijk bedankt voor deze mooie score, Patrick!
Stijn Verrezen
25 July 2023
1
Response from Business owner25 July 2023
Geachte heer Verrezen
Beste Stijn
Dank je wel om ons te contacteren. We stellen echter vast dat u niet tevreden bent over ons ziekenfonds en betreuren dit ten zeerste. Kan u ons contacteren via info@vnz.be met uw bezorgdheden en uw vragen? Dan helpen wij u graag zo snel mogelijk verder.
Van harte
De VNZ-ploeg
Sofie Van Mulders
3 March 2023
1
Sinds 1/1/2023 overgestapt, maar toch spijt van. Al 2 maanden moeten wachten op mijn uitkering moederschapsrust... Bij mijn vorig ziekenfonds ging het allemaal veel sneller en veel minder papierwerk.
Als je telefonisch contact opneemt moet je eerst 25min wachten voor er iemand aan de lijn komt. Jammer.
Response from Business owner3 March 2023
Beste Sofie
Bedankt om ons te contacteren. Dat is inderdaad jammer te vernemen. Ons diensthoofd van de dienst Uitkeringen zou u alvast contacteren voor uw dossier ter harte te nemen.
Van harte een prettig weekend gewenst.
Peter Hovestad
3 February 2023
1
Zeer teleurstellend, zit als sinds november te wachten op een ziekte uitkering. Adviseur zelf langs gekomen om het in orde te brengen. Blijkt het achteraf nog niet in orde te zijn. Hoe moeilijk kan het zijn dan? Meerdere mails gestuurd, die worden beantwoord…5 weken later, willen ze nu dat ik alles opnieuw doorstuur. Wat een zooitje daar!! zodra ik me geld heb, meteen naar een andere mutualiteit en zou niemand VNZ adviseren.
Via google kunnen ze opeens wel reageren en vermelden dat het betaald is, echter is niks betaald. Alleen mijn geboorte verlof. Kots moe van dit bedrijf
Response from Business owner3 February 2023
Geachte heer Hovestad
Beste Peter
Dank u wel om ons te contacteren.
Momenteel is uw uitkering gestort, zoals voorzien. De verantwoordelijke zal u alvast persoonlijk contacteren om samen met u uw dossier te bekijken.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren op het nummer 015 28 90 90.
Van harte
de VNZ-ploeg
Pieter L-S
15 January 2023
5
Response from Business owner16 January 2023
Hartelijk bedankt voor deze fijne recensie, Pieter!
Mady De Winter
2 January 2023
5
Top, nog nooit problemen mee gehad. En iedereen, elke dienst even vriendelijk. Een blijver hoor!!!
Response from Business owner3 January 2023
Hartelijk bedankt voor deze fijne recensie, Mady!
Alvast onze beste wensen voor een gezond 2023!
Shirley Ickmans
18 November 2022
1
Verwerkingstermibn is veel ste lang 7weken dit kan niet hoor normaal is het 4weken... echt triestig
Response from Business owner20 November 2022
Beste Shirley
Bedankt om ons te contacteren en ons dit te signaleren.
Wij kijken graag na in uw dossier wat er mogelijks is misgelopen en zullen u contacteren voor een oplossing.
Van harte
De VNZ-ploeg
Les Les
9 November 2022
1
Nu al 2 e-mails gestuurd en krijg gewoon geen reactie..
Als er facturen moeten betaald worden moet dit op tijd gebeuren maar als er een ziekte-uitkering betaald moet worden dan moet de klant maar wachten op centen.
Dit had ik niet verwacht en is zeer teleurstellend!
Response from Business owner9 November 2022
Beste
Bedankt voor uw bericht. We betreuren het ten zeerste dat er iets lijkt mis te lopen in de communicatie via mail. Mogen we evenwel vragen wanneer en naar welk mailadres u zou hebben gestuurd? Want normaal beantwoorden wij mails uiterlijk binnen de 2 werkdagen.
Best neemt u contact met info@vnz.be en stuurt u de mail naar dat mailadres met uw rijksregisternummer in het onderwerp. Ook telefonisch zijn wij te bereiken via 015 28 90 90.
Van harte
De VNZ-ploeg
S K
26 September 2022
1
Ik bel voor inlichtingen ivm met kind dat in het ziekenhuis ligt sinds geboorte. Ik wou inlichtingen ivm documenten die ik moet aanleveren aan vnz. Wss omdat het 10 voor sluit was dat de collega al geen goesting meer had. Vraag het in het ziekenhuis krijg ik als antwoord??? Ik heb dan nog snel een uitleg gekregen maar met gevoel van snap je het nu wel Ale ja salut..... Maar ik zal wel zelf op onderzoek gaan. Vind het jammer dat je zo opgejaagd klanten helpt. Zet dan de klantendienst stop of een apparaat we zijn gesloten. Dit zet me echt aant denken voor in de toekomst jammer. Nooit heb je ze nodig en dan als je iets vraagt is het te veel. Dat ze een andere job zoeken en mensen laten werken die het wel graag doen. Echt erg!!!!
Response from Business owner27 September 2022
Beste
Bedankt om ons te contacteren. Dit is inderdaad niet de service die wij willen bieden.
Kan u ons een mail sturen naar info@vnz.be? Met deze beschrijving? Dan onderzoeken wij voor u intern grondig wat er is misgelopen. En gaan we uiteraard ook na hoe we u wel goed kunnen verderhelpen. Onze excuses alvast voor het ongemak dat u hier ervaarde.
Nogmaals dank om het mee te delen.
Robby Verreth
1 July 2022
5
Jan Proost
14 June 2022
4
Response from Business owner14 June 2022
Hartelijk dank voor deze 4-sterren-beoordeling, Jan!
Michel Delombaerde
9 June 2022
5
Kathleen Dox
16 April 2022
5
Professioneel heb ik met elk ziekenfonds in Vlaanderen contact. VNZ is het enige ziekenfonds waar je nog de telefoonnummers van de diensten apart op de website kan vinden. Dit voorkomt uren in de wacht te staan. Dank jullie wel hiervoor.
Op persoonlijk vlak ervaar ik veel comfort door mijn aansluiting bij VNZ. Terugbetalingen binnen de week op de rekening. Zelfs voor de verzekeringen, waarvoor de papieren door het kantoor naar de verzekeraar moet worden doorgestuurd. Wij hebben zelf de combinatie Maxiplan en Tandplus, dit zorgt bij ons dat onze grotere tandkosten (inplantaat, kroon) op jaarbasis ons niets kost, mits enig overleg naar planning met de tandarts.
Het enige wat ik nog leuk zou vinden is dat VNZ via derdebetalersregeling bij Mutas zou werken. We krijgen veel terug, maar het voorschieten is niet voor alle patiënten mogelijk. Hierdoor wordt het VNZ door collega's afgeraden bij dialysevervoer, omdat veel dialysepatiënten dit niet kunnen voorschieten. (gaat in dit geval over minstens 6 ritten per week van vaak €50 of meer.) Maar mij overtuig je hier voorlopig niet mee om van ziekenfonds te blijven. Ik zit hier goed.
Response from Business owner19 April 2022
Heel erg bedankt voor deze mooie recensie, Kathleen! We appreciëren dit enorm!
bart smets
9 April 2022
3
Response from Business owner11 April 2022
Dank je wel, Bart, voor je score te geven! Graag vernemen we via info@vnz.be wat we kunnen doen om onze dienstverlening nog te verbeteren. Altijd welkom!
Annie Timmermans
4 April 2022
4
Snelle service
Response from Business owner19 April 2022
Dank je wel voor deze fijne recensie, Annie!
hilde heyvaerts
5 March 2022
5
Het enige ziekenfonds voor de mens met een Vlaams kloppend hart... zeker lid worden
Response from Business owner5 March 2022
Heel erg bedankt voor deze fijne recensie, Hilde!
Youri Luyten
21 February 2022
5
Chill ziekenfonds. Echt top. Groetjes
Response from Business owner22 February 2022
Dank je wel voor deze fijne terugkoppeling, Youri!
tjeuke tjeuke
21 February 2022
5
Response from Business owner21 February 2022
hartelijk dank voor deze fijne recensie!
Ann Roels
15 January 2022
4
Ik ben telefonisch goed verder geholpen, helaas was er toch een vrij lange wachttijd.
Patrick van Bruggen
12 January 2022
5
Zeer fijne organisatie met zeer behulpzame medewerkers en klantendienst. Verzoeken worden altijd tijdig verwerkt.
Response from Business owner12 January 2022
Wat een mooie recensie, Patrick! We geven deze pluim heel graag door aan onze collega's!
Jarissa Jimenez Guizado
more than 2 years ago
1
Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven. Het verhaal is eindeloos. Volgens hen had ik geen recht op ziekte-uitkering. Als ik hen vroeg waarom staken ze de schuld op 2 andere instanties. Bij navraag bij die instanties bleek dat het vnz nooit contact met hen had opgezocht en nooit mijn dossier hadden opgevraagd. Ze waren zelf om te rotten omdat ik wel degelijk recht had op een uitkering. Ik heb hun fout moeten rechtzetten.
Als je een kaart hebt van hen waar opstaat Hospiplus, weet dan dat je geen hospiplus hebt. Dat is de algemene naam van de verzekering. Maar ook van een type verzekering die zij aanbieden. Dus toen mijn zoontje geopereerd werd heb ik mij gebaseerd op die kaart. Grote fout. Want nu kan ik grotendeels alles zelf betalen waarvan ik dacht verzekerd te zijn door Hospiplus als naam te gebruiken voor 2 verschillende dingen.
En zo ook te weten gekomen dat ze mij nog nooit hebben terugbetaald voor een andere hospitalisatie, anderhalf jaar geleden.
Als je bij het vnz, let zelf heel goed op want ze maken fout na fout. Ik heb het gehad. Ik verander van mutualiteit!
Hans Vanderwaeren
more than 2 years ago
5
Response from Business owner8 April 2021
Hartelijk bedankt voor deze mooie score, Hans!
Glenn Papen
more than 2 years ago
5
Walter Vanbilsen
more than 2 years ago
1
Vorig jaar ben ik overgestapt van CM naar vzn !
Waardeloos ziekenfonds door hun toe doen zijn mijn uitkeringen te dikwijls en te laat uitbetaald , geen enkele communicatie of uitleg , verkeerde documenten of geen documenten om alles in orde te krijgen ... dus moet ik overal verwijlinteresten betalen omdat er plots niet genoeg geld op mijn rekening staat ... dank je wel vnz!
Ik raad iedereen aan om toch maar is eerst 2 keer na te denken voor die veranderd van ziekenfonds ....het gras is niet altijd groener aan de overkant.
(Translated by Google)
Last year I switched from CM to vzn!
Worthless health insurance fund because of them, my benefits are paid too often and too late, no communication or explanation, wrong documents or no documents to get everything in order ... so I have to pay late payment interest everywhere because suddenly there is not enough money on my account. account ... thank you vnz!
I advise everyone to think twice before changing their health insurance fund .... the grass isn't always greener on the other side.
Response from Business owner1 February 2021
Geachte heer Vanbilsen
Beste Walter
Bedankt om ons te contacteren via deze weg. We betreuren het dat u onze dienstverlening niet als geslaagd ervaart. Een collega van onze dienst Uitkeringen zal u nogmaals contacteren om u verder te helpen met al uw vragen in uw dossier.
Hartelijke groeten
Jimmy Ringoir
more than 2 years ago
4
steeds behulpzaam.. steeds vriendelijk
Response from Business owner21 December 2020
Hartelijk dank voor deze fijne score, Jimmy!
Fabienne Dehaes
more than 2 years ago
4
Response from Business owner14 December 2020
Bedankt voor de mooie score, Fabienne!
Altijd welkom met al uw vragen of bemerkingen!
Margareta Janssens
more than 2 years ago
5
vriendelijk onthaald
(Translated by Google)
friendly welcome
Response from Business owner14 December 2020
Fijn dat te vernemen, Margareta! Bedankt voor de mooie score!
Karl Thys
more than 2 years ago
4
Response from Business owner18 November 2020
Bedankt voor deze mooie beoordeling, Karl!
Dirk De Groot
more than 2 years ago
5
Response from Business owner16 November 2020
Hartelijk dank voor deze fijne recensie, Dirk!
Eveline Peinen
more than 2 years ago
5
Goede service
(Translated by Google)
Good service
Response from Business owner9 November 2020
Dank je wel, Eveline, voor je fijne recensie!
hak bous
more than 2 years ago
5
Response from Business owner2 November 2020
Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie, Hak Bous!
Tom Bosschaert
more than 2 years ago
5
Response from Business owner31 October 2020
Hartelijk bedankt voor deze fijne recensie, Tom!
Mickey M
more than 2 years ago
1
Response from Business owner19 October 2020
Beste Mickey M,
Het spijt ons dit te vernemen. Kan u contact met ons opnemen via info@vnz.be en laten weten met welke vraag of probleem u zit?
We helpen u graag verder.
manuel aguiar
more than 2 years ago
5
op dit moment, wanneer er het probleem van covid19 is, werd mijn vrouw 2 dagen ziek en hebben we veel papieren om in te vullen om wat geld te krijgen, wat jammer is en we moeten heen en weer lopen om ze en onderwerpen te vullen ik of wij zijn besmet
(Translated by Google)
right now when there is covid19 problem my wife got sick for 2 days and we have a lot of papers to fill out to get some money which is a shame and we have to walk back and forth to fill them and topics i or we are infected
Anna Boyarkina
more than 2 years ago
5
Response from Business owner21 September 2020
Bedankt voor de mooie score, Anna!
Benjamin Moens
more than 2 years ago
5
Beste ziekenfonds!
(Translated by Google)
Dear health insurance fund!
Response from Business owner21 September 2020
Bedankt voor de mooie score, Benjamin!
Etienne Roels
more than 2 years ago
4
J'ai trouvé très bon rendez-vous on ma aider pour mes documents et la personne très sympathique
(Translated by Google)
I found the meeting very good, we helped me with my documents and the person was very nice
arifi etauzin
more than 2 years ago
5
manuel aguiar
more than 2 years ago
5
Benjamin Naudts
more than 2 years ago
1
Juist opgebeld door een medewerker van deze ziekenfonds om prijzen te vergelijken met mijn huidige ziekenfonds. Nochtans staat mijn nummer op de lijst van 'niet te bellen' en vind ik het ook maar zeer laag dat ziekenfondsen aan televerkoop beginnen te doen.
(Translated by Google)
Called by an employee of this health insurance fund to compare prices with my current health insurance fund. However, my number is on the list of 'not to call' and I also think it is very low that health insurance funds start telesales.
Werner Gevers
more than 2 years ago
5
Benny Rutten
more than 2 years ago
5
Erika Lerno
more than 2 years ago
5
Benjamin Moens
more than 2 years ago
5
Robin Goossens
more than 2 years ago
5
Guy Dierick
more than 2 years ago
5
Correcte en snelle service.
(Translated by Google)
Correct and fast service.
Sydney De Camps
more than 2 years ago
3
Alle terugbetalingen worden gestort naar de rekening van mijn ex, terwijl op de terugbetalingnota TELKENS MIJN rekening staat. Hun uitleg: "kind staat ingeschreven bij uw ex."
(Translated by Google)
All refunds are deposited into my ex's account, while the refund note says EVERYTHING in my account. Their explanation: "child is registered with your ex."
Golden
more than 2 years ago
4
Emel Yilmaz
more than 2 years ago
5
Wouter Opdenacker
more than 2 years ago
5
Marina Caeyberghs
more than 2 years ago
5
Marnix Van Esbroeck
more than 2 years ago
5
karmina steak house
more than 2 years ago
5
Mooi plaats
(Translated by Google)
Nice place
Erik De Martelaere
more than 2 years ago
4
Steeds bereid om juiste informatie te geven.
(Translated by Google)
Always prepared to provide correct information.
Erik De Martelaere
more than 2 years ago
4
Steeds bereid om juiste informatie te geven.
(Translated by Google)
Always prepared to provide correct information.