Mireille
more than 2 years ago
1
Mijn moeder,87 jaar is al gans haar leven klant bij Delhaize,ikzelf ben ook vaste klant,sinds het systeem veranderd is,geen bon meer van 5 euro,bij 500 punten,loopt het nu de spuigaten uit!Al meerdere keren contact gehad,via mail,ook persoonlijk in de winkel en ik geloof dat ze er zelf niet meer aan uit geraken,deze ochtend is mama terug om aankopen geweest,vorige week had ze haar 3 laatste rekeningen aan een medewerker gegeven omdat haar punten naar bol.com zouden gegaan zijn,die ging het voor haar nakijken.Nu was deze ochtend zijn uitleg dat de punten naar het email adres zou gegaan zijn aan haar kaart gekoppeld,naar mij dus!Hoe kan dat nu?Ik heb mijn eigen klantenkaart,dit is te gek voor woorden!We zijn het beiden beu,waarom zo ingewikkeld als het makkelijk kan?Zo is ze al meerdere keren haar korting kwijtgespeeld,en nee,die korting is niet naar mij gegaan zoals die medewerker aangaf!Hij heeft haar nu een nieuwe klantenkaart gegeven,op de vorige stonden alweer over de 200 punten,die is ze nu ook weer kwijt,op haar rekening met haar nieuwe kaart staan er 19 punten,dit van haar aankoop deze ochtend!Ikzelf ben 59 jaar en kan ook niet zo goed overweg met die publiciteit en dergelijke via pc,en zo zijn er nog mensen die dit systeem vervloeken,allesbehalve klantvriendelijk,nee Delhaize Lokeren,niet goed bezig!