Vanneste Francis
more than 2 years ago
1
Deze heer ,toen startende firma, heeft mijn vertrouwen gekregen van in het begin . Door de jaren heen heeft hij 3 huizen mogen installeren van A tot Z. Ook toen hij ernstig ziek was hebben we ons vertrouwen in hem behouden en wat meer geduld gehad. Ik had hem toen 4 sterren gegeven. Wie geen fouten maakt mag altijd de eerste steen werpen .... Deze fouten zijn rechtgezet door ons ingrijpen en tevens door ons betaald. Is volgens mij niet normaal. We hebben aldus nooit schulden gehad bij deze Firma. Een jaar geleden grote kosten gehad ivm water verzachter ...breuk. Niet normaal dat deze als eerste in de brokken zouden delen. Maar Soitook dit met de glimlach opgevangen. Deze winter viel onze verwarming meerdere malen ....bijna dagelijks uit....met als gevolg opstaan in de koude, koud water, etc. We hadden geluk dat het geen winter was zoals vorig jaar. Toen hebben we ons druk gemaakt daar onze familie gewoonweg in de kou stond. We hebben hem op zijn fouten gewezen....waar de installatie niet in orde was, waar de service deze winter er gewoon NIET was. Gevolg we hebben de heer Verhaest nog steeds NIET GEZIEN, laat staan GEHOORD. Vele keren gebeld naar de firma maar steeds een antwoordapparaat. Een klant van in de beginne zet hij blijkbaar zomaar opzij. We zijn blijkbaar geen vriend (kreeg altijd zijn potje koffie).... laat staan een klant ....We zijn blijkbaar een nummer. Vandaar door de jaren heen van 4 sterren naar zelfs 0 als ik kon. Vergeten van waar hij komt. Vergeten wie hem trouw was van in het begin. Kritiek geven is gemakkelijk als onbekende.....maar zo ben ik niet. Eerlijkheid duurt het langst. Vanneste F.