Adil
24 April 2022
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Depuis septembre passé, on a pas d'eau chaude + les courrier qui disparaissent + la dégradation du niveau de vie et le manque de sécurité + les locataires qu'ils louent aux autres + le manque de communication et le suivi de près par vos responsables + les lumières générales allumés en plein journée + les ascenseurs sale et souvent en panne + sans parler d'hygiène ETC... On a souvent payé le loyer qui s'élève à plus de 750 euro + 150 euro des charges , et depuis septembre passé suite à un problème d'indexation qui n'a pas été réglé car vous nous devez rembourser au contraire de nous menacé avec la mise en demeure de votre service contentieux. "Sinds september vorig jaar hebben we geen warm water + de brieven die verdwijnen + de verslechtering van de levensstandaard en het gebrek aan veiligheid + de huurders die ze aan anderen verhuren + het gebrek aan communicatie en het nauwgezette toezicht door uw managers + algemeen licht aan op klaarlichte dag + vuile en vaak kapotte liften + niet te vergeten hygiëne ETC... We hebben vaak de huur betaald die meer dan 750 euro + 150 euro van de kosten bedraagt, en sinds september vorig jaar een indexatieprobleem dat niet is opgelost omdat u ons een vergoeding verschuldigd bent, in tegenstelling tot ons gedreigd met ingebrekestelling van uw geschillenafdeling .