Philippe
more than 2 years ago
2
Vriendelijk, dat wel maar eens ze je vertrouwen hebben profiteren ze ervan! Onze auto zijn we 3 weken kwijt geweest, Kristof zijn eerste diagnose die hij gaf was de juiste maar hij heeft dan van alles geprobeerd zonder resultaat (wie weet waarom, was het om bij te leren op onze kosten!?) tot hij het stuk dat hij eerst in gedachten had heeft vervangen MAAR ipv dat stuk op te sturen en te laten reviseren zoals afgesproken heeft hij op eigen initiatief een nieuw stuk geplaatst.Verschil in kostprijs van het stuk € 580,80. Ja, we hebben wel een vervangwagen gekregen maar pas na anderhalve week, deze zal wel in de € 605 aan werkuren verekend zijn. Op de laatste facturen staan ook geen referentienummers meer vermeld van de onderdelen die zijn vevangen en bij wat opzoekingswerk en navraag aan andere was de prijs afgerond naar boven bv. voor het betreffende stuk officiele prijs opel € 867,87 en op de factuur € 907,50 Ook heb ik op 80 000 km drie onderhoudsbeurten meer dan dat Opel voorschrijft! en ze passen de geschiedenis van de wagen niet aan op MyOpel er is niets terug te vinden. DUS bij ons is jammer genoeg het vertrouwen weg na meer dan 20 jaar trouwe klant geweest te zijn en gaan we terug naar een officiele opel dealer.