Pieter Wyffels more than 2 years ago
Onvriendelijk, onbehulpzaam en duur
Onvriendelijk, onbehulpzaam en duur
Top service! Binnen het half uur na mijn 1e mail lagen mijn prints al klaar! (Groot formaat)! Ik werd zelfs nog verder geholpen met extra vragen die ik had in verband met materiaal! Vanaf heden vaste klant daar!
Vlotte en goede service
Eerste maal paar weken terug, was iet minder, vermoed dat de mr heel moe was die avond juist voor sluiting, deze morgen er opnieuw en was het helemaal anders, vriendelijk, vlug geholpen en er kon een kort maar leuk praatje bij af.
's Morgens een mailtje gestuurd met in bijlage af te drukken bestanden. Nog dezelfde ochtend een RE dat alles klaar ligt voor afhaling. Prima geregeld, top service...voor mij een reden om terug te gaan.
Not the most friendly place but the job was done.
De slechtste drukkerij. De verantwoordelijke medewerker is onbeleefd en onbeschoft. Prijzen zijn erg duur en variëren van persoon tot persoon. Ik raad je niet aan om daarheen te gaan
Top service....,👍🏾👍🏾👍🏾
In tegenstelling tot wat ik hier lees enkel positieve ervaringen mee, ik ga regelmatig naar hun met kleine oplages en ligt altijd snel voor me klaar. Tevens zijn ze bij afhaling altijd vriendelijk en wordt je direct geholpen. Kortom een aanrader
Deze mensen doen écht de moeite om je te helpen!! Bedankt!
Heel tevreden . Top
I sent a request via email to 4 copy centers in Antwerp. This copy center answered me the fastest and the price was also the most pleasant. I am completely satisfied and I am writing this review because I am surprised by the rest of the reviews. My experience is completely opposite and I can definitely recommend this place
Zijn zelfs geen ster waard!! Ik heb oprecht nog nooit zo een slechte service gekregen. De man die mij vanochtend bediende was zeer onbeleefd, arrogant en wou zelfs de moeite niet doen om mij te helpen, zelfs als ik hier beleefd achter vroeg. De dingen die uit zijn mond kwamen waren al genoeg om mij binnen de minuut terug buiten te krijgen. Ik ben nog nooit zomaar weggestapt, maar meneer slaagde er wel in om mij zover te krijgen. Kortom, het is duidelijk dat hij zijn werk niet graag doet.
Snelle service
Zeer vriendelijke mensen, altijd top. Altijd een snelle en top service. Hebben hun hart op hun tong en das het beste. Ze denken mee voor jou als je er niet helemaal uit bent. Je krijgt hier veel meer dan enkel pagina's printen. Ze maken afiches, reclamegandels, flyers, etc... Echt leuk mensen.
Never posted a Google review before. Very unfriendly. Asked me 2 euros to print 2 pages, which is at least 3x times the market price. To scan the filled in 2 pages it would have been another 2 euros (scanned it myself with a free app on the phone). When I told him that the price doesn't reflect his price list on the door (1 euro start up cost and 20cent per page so it should have been 1,40 eur), he said that those are self service prices. As I emailed the file, it wasn't considered self service. Also, 1 euro start up cost is just ridiculous. Sadly you cannot rate less than 1 star on Google. Feel like giving a too generous rating still.
Gisteren ben ik er geweest voor last minute te laten printen, doorgestuurd via mail, ik kreeg snel antwoord en de prijs was zeker in orde. Ik lees veel reviews dat de persoon onvriendelijk was maar dit heb ik niet gemerkt... ik werd vriendelijk begroet en werd vlot geholpen.
Enorm onvriendelijke en verzuurde uitbater
Snelle service aan goede prijs
Niet eens de vriendelijkheid om hallo te zeggen wanneer ik binnenstap, komen niet naar de toog en wanneer ik aangeef dat ik de verkoper niet goed kan horen krijg ik enkel gemompel.
I was robbed.. I paid $23 for one of the packages..and got 1,000 points 15 minutes later, all the points disappeared... I texted them but they don't answer I don't recommend it
Ontzettend duur (2.5 euro betaald voor 1 zwart wit print) en heel erg onvriendelijk.
Kan enkel maar zuchten en blazen. Helpen? Neen hoor, zorg maar dat alle bestanden goed zijn en niet via USB hoor! Moet inloggen op je eigen mail? Uitbater lijkt ook op mister propre. Vleesklak
Topzaak Vriendelijke mensen Niet lang moeten wachten voor copies
Enorm onvriendelijke en verzuurde uitbater. Geeft zonder aanleiding op alles commentaar; een usb-stick meenemen om dingen af te printen is blijkbaar niet ok "omdat klanten misbruik maken van de computers". Communiceert met handgebaren en niet met woorden. Onbeschoft en veel te duur; beter naar de concurrentie gaan.
Super sweet and professional quality!
Vlotte en vriendelijke service.
Snelle service. Topkwaliteit. X
Geen vriendelijke hulp. Je word als vuil behandeld. Tip aan die man, stop met je zaak, er zijn er andere waar je beter geholpen word.
Nav start van nieuwe zaak redelijk wat flyers en posters laten printen. Ging heel snel en vlot, prijs vergelijkbaar met online, maar veel sneller klaar! Minpuntje: geen bancontact
In a most recent visit they charge 1.5€ per page of print. As soon as I pointed out the price is way higher than the market price, the man took the print out of my hand and rolled it into a ball. Ridiculous pricing and extremely rude way of doing business.
Onbeleefd personeel die mensen die geen Nederlands spreken proberen af te zetten. 1,5 euro voor één kopie gaat er echt los over. ENGLISH: Impolite staff who attempt to rip off non Dutch speakers. They tried to charge someone 1,5 euro for a single copy. Avoid this shop at all cost.
Prima service
Ben al 20 jaren klant en zeker niet regelmatig of zeer grote oplagen. Als ik 1 pagina wil drukken print ik hem zelf. Afdruk origineel afleveren in Pdf is normaal, dan krijg je exact wat je thuis op je scherm hebt gezien. Bediening is altijd vriendelijk. Als er een foutje in zit hebben ze het gezien en vragen ze of en wat er misschien aangepast moet worden. internet drukkers doen dit niet en kan je vaak twee keer gaan. En plots is de winst weg. Keep up the good work guys.
Is cheap
Ik vind het een beetje te duur voor de afdruk
Eerlijke prijzen. Goede service. Vriendelijke mensen.
Meneer rekent voor 1 kopie 1€. Hij vindt dat het te veel moeite kost om 1 blad af te printen. Ik voel me zeer ongewenst. De klant die een pagina laat afdrukken en ze ook zoals beloofd komt ophalen mag voor alle andere klanten die hun ene kopie (verzendlabels) niet zijn komen ophalen betalen! Ik begrijp zijn frustratie maar daar moet ik toch niet voor opdraaien?! Zeg dit vooral op voorhand voordat er geprint wordt! Dan kan de klant alsnog beslissen wat hij doet en voelt hij zich niet bedrogen.
A fast service for a low price
1 euro per kopie, nog nooit meegemaakt! Niet echt vriendelijk, geen mondmasker op.
(Translated by Google) Good service at correct price (Original) Goede service aan correcte prijs
4 b/w copy 2 euro in 2 paper (sheets A4 [F2] ). Not a good place.
(Translated by Google) Super unfriendly people !!!!!! Stay away from there. Even 1 star is too much. (Original) Super onvriendelijke mensen!!!!!! Blijf daar weg. Zelfs 1 ster is teveel.
(Translated by Google) Very unfriendly. Not helped. (Original) Zeer onvriendelijk. Niet geholpen.
(Translated by Google) Have not been (Original) Niet geweest
(Translated by Google) Was here for a few copies of documents but the manager did it but expected Large orders. (Original) Was hier voor een paar koppies van documenten doch uitbater deed het wel maar verwacht Grote orders.
Nice place.
(Translated by Google) Smooth service (Original) Vlotte service
(Translated by Google) I came here to use "ZeroCopy". Very friendly help. On leaving, he wished me good luck with the exams. (Original) Ik kwam hier voor gebruik te maken van "ZeroCopy". Zeer vriendelijk geholpen geweest. Bij het buitengaan heeft hij mij nog succes met de examens gewenst.
(Translated by Google) Custom service. Eye for quality. (Original) Service op maat. Oog voor kwaliteit.
(Translated by Google) VERY unfriendly staff. I had put my file in word on my stick. He sent me all the way home to convert it to PDF ... he might as well convert that file to PDF as quickly, but no, hey, people don't know how to help people ... Just drove home, it converted to PDF and driven to another copy center where they could also print in (Original) ZEER onvriendelijk personeel. Ik had mijn bestand in word op mijn stick gezet. Hij stuurde me helemaal terug naar huis om het om te zetten naar PDF... hij kan toch net zo goed zelf dat bestand even snel naar PDF omzetten, maar nee hoor mensen helpen kent de man niet... Ben gewoon naar huis gereden, het omgezet in PDF en naar een ander copycenter gereden waar ze bovendien wel in word konden af printen
(Translated by Google) Making koppies. (Original) Koppies laten maken.
(Translated by Google) Super smooth and friendly service here and I come here regularly. Forward per document and fifteen minutes later everything is ready to be picked up ... (Original) Super vlotte en vriendelijke service hier ervaren en ik kom hier regelmatig. Per mail document doorsturen en kwartier later ligt alles klaar om afgehaald te worden...
(Translated by Google) Good fast service good price (Original) Goede snelle service goede prijs
Avoid this place as much as possible. As soon as I started speaking in English, I saw the clerkman's face change. He started saying that he did not receive my email with the PDFs and that I have to send it again. He then proceeded speaking on the phone and in between calls he would tell me "I still do not have your email". I asked him if I could use my usb cable and he replied "the system is secured". After 10 minutes of waiting and being ignored (obviously he did not want to help) I left.
(Translated by Google) Fast operation, always quality! (Original) Snelle bediening, altijd kwaliteit!
(Translated by Google) Very unfriendly staff, slow and chaotic service! Very unfortunate that I read the reviews after my visit. You better go to another copy center, although you have to go a little further. (Original) Erg onvriendelijk personeel, langzame en chaotische bediening! Erg jammer dat ik de reviews pas lees na mijn bezoek. Je gaat beter naar een ander copy center, al moet je daarvoor wat verder gaan.
It was my first time to visit the store. I walked in and I gave my usb stick to the person, I had 5 pdf files. The person who works there took my usb then copied and pasted my files to a new folder in his computer then printed the files and walked away to the cash register. Was it necessary to copy my files to his computer? I don’t think so! And since he did he should have deleted those files afterwards completely which he didn’t. I had to ask him to do so. At the cash register he charged me 1€ extra. I asked for receipt and he gave me yellow paper card signed with the amount. I asked don’t you have a machine receipt? He said no and walked away without greeting me. I then left the store and came back and asked him very politely “ I’m sorry can you tell me why did you charge me extra”? He said you gave me a usb stick and I have to buy and use a computer to print your files. Then I said, do I have to pay a fee for your computer and your machines in order for you to provide me with my copies? I think of myself, is this also my business? I don’t understand. Then he got mad and said who has the computers? I said you do and then he said what do you want? Do you want me to take back your copies? He came closer to me and tried to take my copies back. Does he have the right to take my private information? I don’t think so! Then I said I want my 1€back. He said please go! and showed me the door. Finally I said to him, I didn’t come here to argue, I am a tourist and the extra charge has never happen to me before. I just want to know why? He then said, if you go to the airport you will pay 30€ for using the computer there with a usb stick, just go! I left his store with no intention of ever going back as a customer. My opinion is that he is rude, unprofessional and he need to be more educated of how to treat customers. If he really cares of his store and making money, perhaps he should care of being better in customer service and privacy matters since most files are confidential, even I child understands that.
(Translated by Google) Excellent service but no payment terminal (Original) Prima service maar geen betaalterminal
(Translated by Google) I absolutely share the negative opinion of other customers. The man in the case is unfriendly and, above all, rude. Some people are simply not made for sale. In addition, extortionate prices are used here: 2 A4's in color, 2 euro. (Original) Ik deel absoluut de negatieve mening van andere klanten. De man die in de zaak staat is onvriendelijk en vooral onbeleefd. Sommige mensen zijn gewoonweg niet voor de verkoop gemaakt. Bovendien worden hier woekerprijzen gehanteerd: 2 A4’s in kleur, 2 euro.
(Translated by Google) The man who works here is very rude (Original) Da man die hier werkt is heel onbeleefd
(Translated by Google) 0.0% customer oriented and 0.0% friendliness! They do not want to help you and make you feel that you are rude! (Original) 0,0% klantgericht en 0,0% vriendelijkheid! Ze willen u niet helpen en geven u het gevoel dat je lomp bent!
(Translated by Google) Good work, good quality (Original) Goed werk, goede kwaliteit
(Translated by Google) Very good copy center. I have been working with this as a company for years and both the quality, the customer focus and the speed are very good. If I send something by e-mail, the assignment is ready an hour later. Would recommend this copy center to anyone! (Original) Zeer goed kopieercentrum. ik werk daar als firma al jaren mee en zowel de kwaliteit, de klantgerichtheid als de snelheid zijn heel goed. Als ik iets doormail ligt de opdracht een uurtje later al klaar. Zou dit kopieercentrum aan iedereen aanraden!
(Translated by Google) Very good service and friendly (Original) Heel goede service en vriendelijk
(Translated by Google) always useful (Original) altijd handig
(Translated by Google) Customer friendliness is apparently not in their dictionary. (Original) Klantvriendelijkheid staat blijkbaar niet in hun woordenboek.
(Translated by Google) 0.0% customer focus or customer friendliness, I can only agree with previous responses, there was no willingness to help me further. (Original) 0.0% klantgerichtheid of klantvriendelijkheid, ik kan me enkel aansluiten bij voorgaande reacties, er was totaal geen bereidheid om mij verder te helpen.
(Translated by Google) 3 - A4 pages (black and white) apparently cost 1.75 euros here and you cannot pay with bank contact. Outrageous, what an afrip. I will never go there again. (Original) 3 - A4 pagina's (zwart -wit) kosten hier blijkbaar 1,75 euro en je kunt niet met bankcontact betalen. Schandalig, wat een afrip. Ik zal daar nooit meer naar toe gaan.
(Translated by Google) Here you can only print PDFs, even Microsoft Word files could not open them. Because we had problems saving tickets (unknown file type), we asked for help at the print shop. No answer was given to this and the gentleman did not offer any alternatives either. "No PDF, no print." Unpleasant experience and no service. (Original) Hier kun je enkel PDF's printen, zelfs Microsoft Word bestanden konden ze niet openen. Omdat wij problemen hadden met het opslaan van tickets (onbekend bestandstype) vroegen wij om hulp bij de printshop. Hier werd geen gehoor aan gegeven en meneer bood ook geen enkele alternatieven. "Geen PDF, geen print." Onplezierige ervaring en geen service.
Powered by Seety