X
more than 2 years ago
1
Slechtste leverancier ooit! Telefonisch geven wij onze bestelling door. Via de telefoon hebben ze NOOIT vermeld welke producten er niet meer in voorraad is. Als ze niks zeggen dan geloof ik dat ze de producten in voorraad hebben. Eens de chauffeur aankomt laten ze pas weten wat er allemaal niet meer is. "Ja, zeg dan is het wel te laat hé". De persoon die de telefoon opneemt weet niet wat en hoeveel ze in voorraad hebben. (Slechte interne communicatie van Foek Wing). Als ze iets niet in voorraad hebben geven ze soms andere producten i.p.v. wat je hebt besteld. De chauffeurs zei altijd "Bel maar naar de bazin", ok dan bellen we. De bazin SCHREEUWT terug dat het jouw fout is en bla bla bla. Ze geven NOOIT toe dat hun de fout zijn, ze geven zelfs de schuld aan consument toe! 1 ster beoordeling is zelfs te veel. Door mijn ervaring zou ik -5 geven. - 1: Niet/Nooit klantgerichtheid en klanttevredenheid - 1: Slechte interne communicatie - 1: Probleem? Zeker jouw schuld - 1: Onvriendelijke chauffeurs - 1: Slechte leveringstijden