Bernaerts Michel more than 2 years ago
Vorig jaar heb ik rechtstreeks bij de leverancier besteld en werd een paar dagen later geleverd aan een heel interessante prijs! Ik heb op 17/02/2018 een levering geplaatst, en ook onmiddellijk betaald via internet-banking, bij Esopus. Ondanks de melding op hun site dat zij binnen de zeven dagen na betaling zouden leveren werd heden, 28/02/2018, nog niets geleverd. Ik heb telefonisch contact gehad met hun call-center op maandag 20/02/2018 om uit te leggen dat het dringend was aangezien wij door omstandigheden zonder stookolie waren gevallen. Ik zou 30 euro dienen bij te betalen om sneller geleverd te worden. Totaal gebrek aan empathisch vermogen, geen enkele geste voor de klant in nood. Alleen het geld telt. Mijn geld hebben zij maar ik heb mijn mazout niet. Wij stoken dus met elektrische toestellen in twee plaatsen. Het vriest maar dat laat hen koud. Voor mij mogen zij dat call-center afschaffen want onprofessioneel en klantonvriendelijk !!! Volgende keer stap ik terug rechtstreeks naar mijn leverancier!