Martine
30 October 2023
1
Degoutante service. Zij voeren herstellingen uit voor Van den Borre. Ik ben maanden geleden met mijn koptelefoon binnengestapt bij Van den Borre omdat die telkens stopte wanneer ik iets zei, zong of vloekte. Van den Borre heeft veel tijd genomen om dit ongemak te verhelpen, maar ze konden er niet aan uit. Dus werd mijn toestel - zelfs 2 x opgestuurd naar Easyrepair. Eerste keer beweerden ze dat het probleem zich niet voordeed. Na de tweede keer kon ik het volgende lezen op hun bon: 'Blijkbaar heeft de klant totaal foute instellingen ingegeven waardoor zij opgegeven probleem ondervond. Dus haar toestel was dus niet defect. Klant moet enkel de handleiding eens doornemen.' Ik vind bovenstaande melding behoorlijk degoutant klantonvriendelijk. Temeer omdat de werknemers van Van den Borre mijn instellingen hadden nagekeken. Dit - op zulke wijze dan nog - afgeven op de klant is walgelijk. Ik had liever 0 sterren aangeduid. Ik ben mijn toestel in totaal maanden kwijt geweest.