Tijdens mijn bezoek bij 4D Decor, waren er 2 mensen bezig voor 2 klanten te helpen. Wij waren 3de in rij. We wouden simpelweg een afspraak maken voor offerte bereking mbt laminaat plaatsing.
Desondanks dat ze voor hun huidige klanten heen en weer door het magazijn moesten lopen, werden wij wel opgemerkt maar nooit aangesproken (geen goeiedag of eventueel melden dat wij hierna aan de beurt kwamen...).
Gedurende minstens 30min hebben wij rustig zitten wachten tot we geholpen konden worden. Toen we dan maar besloten om te vertrekken, hebben ze abrupt hun huidige klanten even onderbroken om ons te melden dat we zo aan de beurt waren.
Ze hebben aangebouden om op -zondag- langs te komen voor een offerte bereking. Deze hebben ze nagekomen. Hiervoor +1 punt.
Ze hebben onze 2 telefoonnr's en emailadressen voor de offerte door te sturen.
Hoewel wij na 3 weekends nog steeds geen offerte kregen, desondanks onze 3 telefonische herinnerings meldingen, was dit allemaal verloren moeite.
Heel jammer.
Voor iemand die zo lang in het vak zit, kon time management wel beter georganiseerd worden.
Social media