Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over mijn bezoek aan de Aveve in Wetteren. Aan de kassa wou ik de voeding betalen met mijn Sodexo kaart. Ik kwam aan de kassa en het meisje aan de kassa wist niet hoe ze dit moest ingeven. Na meermaals te zeggen dat dit een Sodexo kaart was en het icoontje toonde op het scherm van haar kassa, kreeg ik meermaals de vraag of het maaltijdcheques of ecocheques waren. Na meermaals correct te antwoorden werd dit betaalmiddel evenveel keer geweigerd. Uiteindelijk riep ze er een ander meisje bij die in de buurt was (niet van het vaste team). Ik had toen reeds betaald met mijn bankkaart, maar toch vond die medewerkster het noodzakelijk om met mij in discussie te gaan aan een overvolle kassa. Daar het andere personeel (ook geen vast team) ook zijn zegje wou doen, konden alle klanten staan wachten. De dame die erbij stond begon mij de les te spellen dat ik met Sodexo enkel kon betalen voor voeding, vroeg mij ook meermaals of het maaltijdcheques waren of ecocheques, vroeg of de kar er stond van mij was en noemde nog eens de producten op die ik enkel kon betalen met Sodexo. Ik heb haar meermaals vriendelijk de vraag gesteld om met mij geen discussie aan te gaan, daar de betaling al lang in orde was. Toch bleef die dame zich opdringen en doorgaan. Toen heb ik haar, nog steeds vriendelijk maar toch overtuigend de vraag gesteld met deze discussie te stoppen, toen ze door reacties van de andere wachtende klanten toch weggegaan is. Ik was tot hiertoe steeds een tevreden klant van Aveve, maar had op dit moment heel veel zin om mijn kar te laten staan, een terugbetaling te vragen en dit te beschouwen als het laatste bezoek aan Aveve Wetteren. Hopelijk kunt u die dame sensibiliseren en een cursus aanbieden hoe zij met klanten dient om te gaan.
Met vriendelijke groeten
Nathalie