Simpel gezegd, een oneerlijke, respectloze en opportunistische baas.
1- Gebrek aan respect voor de geplande timing van de afspraak: ik moest 30 min wachten om mijn auto binnen te kunnen rijden. De baas kwam om 9u10 aan, terwijl mijn afspraak om 9u was en hij nam niet eens de moeite om zich te verontschuldigen
2- Respectloos jegens zijn klanten, en niet alleen tegen mij, maar tijdens mijn verblijf van 90 minuten op de plaats, kon ik hem aan de telefoon respectloos horen spreken, of hij nu in het Nederlands, Frans of Engels sprak, want ik begrijp ze alle drie. Met racistische opmerkingen hardop uitgesproken.
3- Respectloos voor mijn timing, iets suggereren, en dan 20 minuten verdwijnen, telefoontjes aannemen en in zijn kantoor zitten (het werd duidelijk dat hij tijd aan het winnen was, om me per uur in rekening te brengen).
4- Opportunistisch: toen hij geen oplossing voor een probleem kon vinden, stelde ik voor om de auto gewoon naar BMW te brengen. Hij antwoordde letterlijk: "Nee, dat doen ze niet"...gelukkig bevestigde een snel telefoontje naar BMW dat ze wel een oplossing hadden...en 30 min later regelde de BMW garage van Wijnegem het probleem gratis !! Hij loog duidelijk tegen me om wat extra geld vast te houden, en was ervan overtuigd dat hij me te slim af kon zijn. Jammer dat hij domheid verwart met vertrouwen. Je vertrouwt iemand aan wie je je auto geeft, en hebt de neiging te geloven wat hij zegt... als je te ver gaat in het misbruiken van dat vertrouwen, word je voor altijd onbetrouwbaar...
5- Oneerlijk: na 90 minuten van me angstig laten wachten, tijd verspillen tussen kleine korte acties, niets anders gedaan hebben dan verschillende sleutels proberen die hij in 3-4 dozen op mijn wielbouten had, wat uiteindelijk suggereerde dat ik mijn bouten zou breken (waar ik gelukkig aan ben ontsnapt !!)...wilde me 40EUR in rekening brengen voor een "uurtje werk" (zonder resultaat). Door een lagere prijs voor te stellen, stelde hij voor dat ik de garage zou verlaten met mijn wielen, wat met alle plezier deed.
Een uur later was mijn probleem opgelost bij BMW dan bij een andere garage, voor de helft van de prijs die ik daar bijna betaalde, een veel betere en meer respectvolle behandeling. Dit is mijn eerste recensie die ik ooit op Google heb geschreven, maar ik wil graag anderen waarschuwen voor deze slechte service.