MaVer
more than 2 years ago
1
Omwille van problemen met onze Daalderop-gascondensatieketel (en dus geen verwarming noch warm water) contacteerden we Nicosani. De zaakvoerder kwam relatief snel ter plaatse een kijkje nemen en zou 3 dagen later - op zaterdag omstreeks de middag - een herstelling komen uitvoeren. Gezien hij er om 13.30u nog niet was, belden we .. en lieten we een boodschap na op de voicemail. Omstreeks 15u belde de man terug met de melding dat hij er die dag niet meer zou geraken en dat hij de volgende maandag ca. 17u zou komen. Die bewuste maandagavond gewacht... en gewacht... maar geen Nicosani te zien en evenmin een bericht ontvangen. Op dinsdagvoormiddag nog maar eens teruggebeld en opnieuw een boodschap nagelaten. Er kwam zelfs niet eens meer een reactie! Mensen aan het lijntje houden, getuigt van bijzonder weinig respect en is totaal onprofessioneel. Sommige chauffagisten of loodgieters aanvaarden blijkbaar enkel nog de 'grote' werken (lees 'onmiddellijk een nieuwe installatie plaatsen), maar denken niet aan langetermijnplanning. Wat start met een eventuele (kleinere) reparatie , kan immers later nog een nieuw toestel worden. En inderdaad, inmiddels hebben we ons vertrouwen aan iemand anders geschonken: een man van woord die zijn afspraken is nagekomen en heel duidelijke feedback heeft gegeven. Hij plaatst binnenkort onze nieuwe gascondensatieketel! By the way: de anonieme 4 of 5 sterren-reviews' zonder enige vorm van uitleg kunnen zeer gemakkelijk door Nicosani zélf zijn geplaatst. Laat je dus niet misleiden, lezers!