Colle Marc more than 2 years ago
Makro bied ons een korting bon aan van 10€ bij een aankoop vanaf 40€. Deze bon is geldig vanaf 3 januari 2018 tot en met 6 januari 2018. Gisterenmiddag 8 januari 2018 stak deze korting bon in mijn brievenbus. Vandaag 9 januari 2018, omstreeks 9u35 heb ik gebeld op het nummer 078 150 330, met de vraag of ik deze bon nog kan gebruiken, want deze is veel te laat verstuurd en in onze brievenbus beland, fout van Makro ! Zaterdag 6 januari 2018 heb ik nog aankopen gedaan in Makro en had ik deze kunnen gebruiken ! De dame aan de telefoon kwam er met een makkelijk antwoord vanaf en zei me dat ik dat aan kassierster moest vragen, hoe kan een winkelbediende hierover beslissen ??? Dan zei ze me dat ik het aan de infobalie moest vragen ? Ik krijg hierover geen deftige uitleg en ze stuurt me van het kastje naar de muur ! Ik winkel graag bij makro en had graag gebruik gemaakt van deze bon, maar niemand wil hiervoor verantwoordelijkheid voor nemen om dit op te lossen. Graag een degelijk antwoord en oplossing ! Vriendelijke groeten, Colle Marc