Zeer slechte communicatie met de eigenaar, norse man. Zeer slechte afwerking. Bij het afbreken vd ramen, gaten geslagen verder dan de ramen zelf. Toen.ik in het begin vroeg (daar houdt de man niet van, vragen stellen) hoe ze de schrijnwerkerij rond de ramen gingen afmaken, moest ik.wachten tot het zover was. Op de factuur stond, afwerken met mdf. Hij.kwam er niet op terug. Achteraf heeft hij het goedkoopste en dunste materiaal gebruikt. Schilders achteraf:" dit is zeer slecht, als er water vd ramen poetsen opkomt begint het te blazen." Op de venstertablet leunen kan niet, want dan breekt het, zo dun Het afkitten is op grote gedeelten niet gedaan. Schilders hebben het opnieuw moeten doen. Het was de allerlaatste dag vr het bouwverlof, misschien daarom? Hij heeft een zeer lichte toegeving in.een credit nota gedaan. Geen aanrader wat ons betreft.
(Translated by Google)
Very bad communication with the owner, surly man. Very poor finish. When breaking windows, holes punched further than the windows themselves. When I asked in the beginning (the man does not like that, ask questions) how they were going to finish the joinery around the windows, I had to wait until the time came. On the invoice, finishing with mdf. He did not come back to it. Afterwards he used the cheapest and thinnest material. Painters afterwards: "This is very bad, if water comes from cleaning windows it starts to blow." It is not possible to lean on the window tablet, because then it breaks, so thin. The sealing is not done on large parts. Painters have had to do it again. It was the very last day before the construction leave, maybe that's why? He has made a very light concession in a credit note. Not recommended as far as we are concerned.
Social media