lsd
more than 2 years ago
2
We zijn er in een groep van 10 personen gaan eten. Aan tafel konden we enkel kiezen uit 4 voor- en 4 hoofdgerechten. Door een misverstand is dat oorspronkelijk verkeerd gelopen. De reactie van de vrouwelijke serveerster was uitermate onbeschoft en belerend. Wij werden op een arrogante manier de mantel uitgeveegd alsof ze met slecht personeel te maken had in plaats van met klanten. Iets dat we in geen enkel restaurant of hotel noch in België, noch in Europa, Amerika ...hebben meegemaakt. Indien we niet in groep waren geweest, dan waren we zeker onmiddellijk opgestapt. In de garnaalkroketten zaten waarschijnlijk garnalen verstopt. Gelukkig lagen er nog wat garnalen op het bord als versiering. De toast "Pluymhoeve" was ok, behalve dat de toast gewoon een stukje wit brood was. De normandische tongfilets waren goed, maar lauw en tegen de tijd dat de aardappelpuré/ kroketten/ frieten arriveerden was alles zo goed als koud. Daarenboven twee kommetjes frieten waarna we lang moesten wachten op aanvulling, idem voor kroketten (één persoon heeft bijna tot het einde van zijn gerecht moeten wachten op kroketten). Zelfs een klein potje mayonnaise moet supplementair betaald worden.De bediening was chaotisch, desserts die vergeten waren, kroketten vergeten, ... We gaan wekelijks uit eten, maar dit is duidelijk een zaak waar qua bediening nog veel werk aan de winkel is (ook een cursus hoffelijkheid voor de vrouwelijke serveerster!), met daarenboven een onderbemande keuken. Het was er ons eerste bezoek en beslist ook het laatste.