Op vrijdag vier elektrische mountainbikes gereserveerd voor dinsdag. Dinsdagmorgen gebeld of er nog eentje bij kon, was geen probleem. Vervolgens naar de winkel gegaan om ze op te halen. Daar kregen we te horen dat de vijfde elektrische mountainbike toch niet kon. Oké, prima dan vier elektrische en één normale. Vervolgens moesten we wachten, ook prima. Het werd ons alleen niet duidelijk gemaakt waarop we moesten wachten. Je zou zeggen dat de vier elektrische mountainbikes sowieso klaarstonden en dat we misschien even moesten wachten op de gewone mountainbike. Maar dat werd ons niet gezegd. Vervolgens na een kwartier maar eens gaan vragen wat de status was. We kregen te horen dat een collega er mee bezig was. Dus weer buiten gaan wachten, vervolgens na tien minuten weer eens gaan vragen. Daarop kregen we hetzelfde antwoord, dus weer wachten. Vervolgens na nog eens tien minuten weer naar binnen gelopen en gevraagd en weer hetzelfde antwoord gekregen. Maar niemand was met ons bezig. Of dat idee hadden we in ieder geval niet. Toen hebben we besloten om de mountainbikes maar ergens anders te gaan huren. Ik snap dat je af en toe moet wachten maar het is wel zo prettig om te weten waarom je moet wachten en eventueel hoelang. Je verwacht dat je niet al te lang hoeft te wachten omdat je van tevoren gereserveerd hebt. En als je dan toch even moet wachten is dat ook geen probleem, als maar even gezegd word waarom en hoelang. Als de vijfde mountainbike bijvoorbeeld nog even in orde gemaakt moest worden en dit duurt een halfuurtje of driekwartier en dit word kenbaar gemaakt, prima! Alleen nu wisten we niks, we kregen niks te horen en alle medewerkers waren met andere dingen/klanten bezig. Dan krijg je echt het idee dat je voor Jan met de korte achternaam staat te wachten. Misschien is het wel een goede zaak voor de locals die hier fietsen kopen en in het onderhoud hebben. Maar ben je in de regio vakantie en wil je fietsen huren, dan raad ik deze zaak zeker niet aan.