Gabrielle Deckers more than 2 years ago
SAV 👎🏻 et ouvriers insolents !
SAV 👎🏻 et ouvriers insolents !
Deux mois sans avoir de l’eau chaude dans les sanitaires! Merci au SAV!
The Best ! Thanks for your kindness ;)
de rolls royce van de ketels, top ketel als je een installateur met passie voor zen vak heeft
franchement très déçu de votre SAV , un client chez qui j'ai mis en service une chaudiere hera condens 24 ,m'appelle ce 31 décembre 2019 en me disant que la chaudiere est en panne. je me rend chez lui dans l'heure afin de voir si je peut faire quelque choses mais malheureusement impossible à effacer le code defaut E2.041 .j'appelle votre service technique ce jour là à 17h et la on me dit que la seule permanence est uniquement pour les hôpitaux, maisons de repos,... on me.dit de rappeler le 2 janvier. j'explique à mon client ... le.2 janvier je rappelle le service technique et c'est fermé pour inventaire 🤬. ce matin 3 janvier je tombe enfin sur quelqu'un et la on me dit que les demandes d'interventions se font uniquement par mail. Mais comment est-ce possible de laisser traîner se genre d'intervention pour une marque comme vous ? vraiment déçu je pense plus installer du remeha à l'avenir
Nieuwe gasketel 6 weken in gebruik en reeds 4de maal een defect. Telkens een ander defect! Klantendienst Remea zwaar ondermaats en zoekt niet actief mee Voor oplossing. Vandaag 3 uur gewacht op antwoord dat ze vandaag niets meer kunnen doen!! Zitten zonder verwarming en water. Voorstel gekregen voor jaar onderhoudscontract maar ketel moet pas binnen 2 jaar onderhoud hebben!! Eerste en laatste Remea ooit in onze woning. Indien geen deftige oplossing mogen ze hem komen halen!!! Zijn dit meer dan moe geen service, geen kwaliteit, geen oplossingen en verkoop telt😡😡😡😡
Gasketel staat 1 maand en al 2 x buiten gebruik!! Vandaag zonder warm water en verwarming en krijg doodleuk antwoord dat ze geen oplossing hebben?? Das niet de service die je mag verwachten!! Hoop op een snelle oplossing van dit probleem!!!!!!
Enorm tevreden over de service na verkoop.
Ouvriers désagréables et impertinents! Fuyez cette société!
Koop NOOIT Remeha voor een particuliere woning! Voor een nazicht of een herstelling sturen ze hun kat. Je moet eerst een mailtje sturen. Als je dan een week in de kou hebt gezeten in de winter, dan komt er misschien een technieker. En die heeft dan geen wisselstukken. Moeten besteld worden.Schandalige firma!
Totaal ontevreden over service: na contact via telefoon alle informatie doorgegeven en nadien afspraak gemaakt. Na afspraak kregen we bevestiging van alle informatie (die wij dus al aan de telefoon hadden doorgegeven) en er bovenop een factuur van meer dan 100€ om....weg en weer te rijden.
Entreprise contactée il y a plus de deux semaines pour une pompe à chaleur en panne avec un enfant en bas âge et toujours aucune réponse... Je peux vous dire que je suis gérant d'entreprise et ne laisse aucun client dans le vent comme vous le faites... Service 0 Je ne recommande absolument pas...
technicien compétant et prise de rendez vous rapide
Nieuwe verwarmingsketel en boiler van Remeha sinds september 2018, deze maand al 3x storing, geen verwarming en geen warm water. Voor de 3de maal een technieker die ze langs sturen ipv onder garantie een nieuwe ketel te leveren. Nooit zal ik dit merk aan iemand aanbevelen. Zoveel spijt dat wij hier gekocht hebben.
Wij zaten al 3 weken zonder verwarming en zonder warm water toen eindelijk een technieker langskwam. Hij wou niet aan de ketel werken, omdat er een keukenblad op de ketel lag. Ik wilde mijn man bellen die direct ging komen om het blad eraf te halen. (Terwijl mijn man vooraf had gevraagd of hij het blad eraf moest halen - dit was niet nodig omdat ze vooraan aan de ketel alles konden openmaken en de bovenkant niet nodig hadden) Die technieker was maar om 16u aangekomen bij ons thuis en wou waarschijnlijk ten laatste om 17u thuis zijn. En hij is na 5 min terug vertrokken en heeft ons letterlijk en figuurlijk in de kou laten staan (maand februari). Uiteindelijk heeft iemand anders ons geholpen en de ketel hersteld. Enkele weken later faktuur ontvangen voor tussenkomst Remeha van 119,79€. BELACHELIJK!!!
Chaudière installée le 19/01/19 le 31/01/19 premier technicien venu pour la régler, à sont départ il nous dit que tout est en ordre mais la chaudière ne monte pas en température donc deuxième rendez-vous pris ce vendredi là le technicien vient avec le commercial de mon chauffagiste pour être sûr que tout fonctionne à leurs départs « c’est bon tout fonctionne « 2 heures plus tard je reçois un appel de Remeha « bonjour c’est pour prendre un rendez-vous pour changer votre brûleur « apparemment tout est en ordre chez Remeha ça vous dire « c’est bon vous n’aurez plus de problèmes vu que votre chaudière NEUVE ve fonctionne plus du tout » j’ai JAMAIS vu un tel manque de professionnalisme et c’est un total manque de respect
ik vind het jammer dat de service niet goed is... mijn installateur heeft gebeld om een afspraak te hebben. jullie bellen mij 3 dagen later terwijl mijn installateur zegt dat het dringend is. jullie zouden dan 4 dagen later komen (wachten bij buitentemperaturen van -2 met een verwarming die bijna niet gaat) de dag van de interventie krijg ik telefoon dat de installateur er niet meer geraakt. resultaat: nog een dag langer wachten. al 7 dagen verder... Technieker van jullie komt: na anderhalf uur krijgen we te horen dat alles werkt maar dat er een nieuwe printplaat in de ketel moet. ik zet de verwarming aan. noppes, geen verwarming. nadat mijn installateur jullie belt, belt uw dienst me terug dat ze de dag erna komen ergens in de namiddag (als die er op tijd geraakt, anders kan ik wrs nog een dag extra wachten) ik bel de dienst terug om te vragen zo vlug mogelijk te komen. voor een kind van 2 jaar alles behalve aangenaam!! er wordt zelfs niet naar mij geluisterd, integendeel, ik kan mijn verhaal zelfs niet afmaken zonder dat ik bij elk woord onderbroken word...
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
Les meilleures chaudières
super 👍dit merk . een aanrader voor iedereen.
il y a 3 semaines,je les appelle. on me dit que les rendez-vous se prennent uniquement via le formulaire a compléter sur le site. ce que je fais. je stipule que mon chauffagiste est passé et qu'il faudrait que le technicien vienne avec certaines pièces. on me rappelle 6 jours plus tard pour fixer le rendez-vous qui sera fixé à nouveau 6 jours plus tard. le jour venu,le technicien se déplace...il fait de son mieux pour trouver la panne. il la trouve finalement mais n'a pas les pièces avec lui(il me montre le formulaire que j'ai complété et les pièces qu'il aurait dû avoir avec lui sont bien notées sur le document). est-ce normal? on me téléphone a nouveau le lendemain pour un nouveau rendez-vous, fixé à ce jour. ce matin,on me téléphone pour m'annoncer que le technicien est malade et que le prochain rendez-vous sera le mercredi 19. j'ai,a la maison,4 enfants et une femme enceinte. je n'ai pas d'eau chaude ni de chauffage... est ce logique pour une société de cette envergure de ne pas avoir de service de dépannage d'urgence ou d'envoyer un technicien sans les pièces adéquates?
Betere opleiding installateurs en kortere wachttijd bij gevraagde rechtstreekse interventie.
Ik betreur het ten zeerste dat particulieren in het weekend niet verder geholpen kunnen worden. Het is winter, geen verwarming en geen warm water. Installateur kan me niet verder helpen en verwijst me door naar jullie. Daar krijg ik het antwoord: ik vrees dat ik geen technieker zal vinden, maar vul het formulier maar in online. Ik vraag me af als iemand van jullie in de kou zit of jullie dan ook gediend zouden zijn met deze boodschap?!
De wachttijd voor herstellingen drastisch inkorten. Op 20 november interventie vragen en moeten wachten tot 26 november is niet klantvriendelijk te noemen.
Service kan erg verbeterd worden! Er zoijn geen goede techniekers, en ze laten je weken zonder warm water zitten :-(
Nieuwe thermostaat (e-twist) geplaatst, geupdated, alles verbonden. App kan niet functioneren door niet werkende servers van Remeha. Volgens Remeha zal dit nog langer dan een week duren eer dit opgelost is. Dit is zeer amateuristisch... Heb zelf applets aangemaakt waar ik de temperatuur kan wijzigen of de mode kan kiezen. Dit werkt goed. Raar dat een professioneel bedrijf als Remeha hier niet in slaagt...
Weinig of geen ondersteuning.
alles hebben mazoutketel 1,5 jaar oud meer niet gewerkt als wel!! totaal geen service 5 dagen zonder warm water gezetten,en het onderhoud van de ketel doen ze ook niet!Een goede raad koop nooit een verwarmingsinstallatie bij Remeha men weze gewaarschuwd!
Na maanden sukkelen met onze ketel rechtstreeks contact opgenomen met remeha, we hebben een snelle interventie gekregen en perfecte Naservice, dank u wel
High end producten. Eerste keuze bij nieuwbouw of vervanging !
High end producten. Eerste keuze bij nieuwbouw of vervanging !
Uitstekende producten, een aanrader!
Uitstekende producten, een aanrader!
Uiteindelijk, na een aantal telefoontjes zijn we super goed verder geholpen door de service dienst. Dank jullie wel!!
Uiteindelijk, na een aantal telefoontjes zijn we super goed verder geholpen door de service dienst. Dank jullie wel!!
Verwarmingsinstallatie Remeha quinta 30S in nieuwbouwwoning. Na ong 1,5j Vierwegskraan defect, eind 2016 bleek, na ettelijke interventies wegens lekkage, drukverlies, geen CV, ... de warmtewisselaar defect! Om dagvaarding te vermijden uiteindelijk de kostprijs van 1200€ zelf opgehoest want toestel intussen 5,5 jaar oud en op gietijzeren ketelblok geldt een garantie van (slechts) 5 jaar en geen dag meer...� NU 1 jaar later LEKT KETEL OPNIEUW! Lijdensweg kan dus helemaal opnieuw beginnen, is slechts een kwestie van dagen eer CV het opnieuw helemaal laat afweten.... Klachtenmail gestuurd naar Remeha maar ná 5 dagen nog steeds geen antwoord.... Dankuwel Remeha, Klantgerichtheid ten top!
Chaudière en panne depuis mercredi 28/02, notre chauffagiste passe immédiatement mais comme sous garantie, il ne peut pas intervenir. Appel et demande d'intervention à la centrale Remeha : "On vous recontacte demain pour rdv intervention" ... pas de nouvelles le lendemain bien sur donc vendredi on rappelle : intervention fixée à aujourd'hui mercredi 07 ! Sans chauffage & eau chaude avec 2 enfants en plein hiver ... heureusement qu'on a été scouts ! Aujourd'hui votre technicien chauffagiste ascendant prix nobel arrive, sans spare parts, sans rien ... check le code erreur et constate que le bruleur est probablement à remplacer ... merci le code erreur (qu'on a donné lors de la demande d'intervention !) . Einstein reste dubitatif, pense, réfléchit et se dit qu'il va commander la pièce, et nous annonce qu'il ne l'aura pas tout de suite donc rdv lundi 12/02 ( vu la conviction avec laquelle il a prononcé "Lundi 12" je penche plutôt pour un mercredi 14 ) . Dites , sérieusement, vous n'avez pas une centrale quelque part en Belgique avec du spare disponible pour faire face aux pics de panne en hiver ? Il faut commander un bruleur et ça doit prendre plusieurs jours ? Je parle pas d'un chauffagiste non agréé , je parle de votre technicien tout droit sorti de l'armée mexicaine ! Est-ce normal d'avoir une chaudière d'un an et demi en rade et de devoir attendre autant de temps avant une intervention sous garantie ? Je n'ose bien sur pas imaginer que ce soit une tentative de votre part pour qu'on cède sur le délai et qu'on fasse réparer plus vite à nos frais par quelqu'un d'autre ? Si vous voyez une issue positive et néanmoins plus rapide que prévue, je reste à votre disposition ! Bien à vous
Le choix de la chaudière est important... de son installateur encore plus! La majeur partie des pannes peut être évitée grâce à un entretien annuel... En tant que REMEHA PARTNER nous n'avons pas peur de garantir les chaudière installées 5 ans!
Chaudière en panne depuis mercredi 28/02, notre chauffagiste passe immédiatement mais comme sous garantie, il ne peut pas intervenir. Appel et demande d'intervention à la centrale Remeha : "On vous recontacte demain pour rdv intervention" ... pas de nouvelles le lendemain bien sur donc vendredi on rappelle : intervention fixée à aujourd'hui mercredi 07 ! Sans chauffage & eau chaude avec 2 enfants en plein hiver ... heureusement qu'on a été scouts ! Aujourd'hui votre technicien chauffagiste ascendant prix nobel arrive, sans spare parts, sans rien ... check le code erreur et constate que le bruleur est probablement à remplacer ... merci le code erreur (qu'on a donné lors de la demande d'intervention !) . Einstein reste dubitatif, pense, réfléchit et se dit qu'il va commander la pièce, et nous annonce qu'il ne l'aura pas tout de suite donc rdv lundi 12/02 ( vu la conviction avec laquelle il a prononcé "Lundi 12" je penche plutôt pour un mercredi 14 ) . Dites , sérieusement, vous n'avez pas une centrale quelque part en Belgique avec du spare disponible pour faire face aux pics de panne en hiver ? Il faut commander un bruleur et ça doit prendre plusieurs jours ? Je parle pas d'un chauffagiste non agréé , je parle de votre technicien tout droit sorti de l'armée mexicaine ! Est-ce normal d'avoir une chaudière d'un an et demi en rade et de devoir attendre autant de temps avant une intervention sous garantie ? Je n'ose bien sur pas imaginer que ce soit une tentative de votre part pour qu'on cède sur le délai et qu'on fasse réparer plus vite à nos frais par quelqu'un d'autre ? Si vous voyez une issue positive et néanmoins plus rapide que prévue, je reste à votre disposition ! Bien à vous
Na 2 jaren problemen met mijn verwarming, beslist om over te stappen op een Remeha ketel en warm water boiler. Ontzettend tevreden over de kracht van de verwarmingsketel, super service van installateur en zeer handige thermostaat, die via GSM App ook vanop afstand kan bediend worden. Ik had dit al veel eerder moeten doen, ipv aan te modderen met bestaande installatie
Na 2 jaren problemen met mijn verwarming, beslist om over te stappen op een Remeha ketel en warm water boiler. Ontzettend tevreden over de kracht van de verwarmingsketel, super service van installateur en zeer handige thermostaat, die via GSM App ook vanop afstand kan bediend worden. Ik had dit al veel eerder moeten doen, ipv aan te modderen met bestaande installatie
Heel goeie service. Luisteren ook echt naar de aanbevelingen van de installateurs.
Heel goeie service. Luisteren ook echt naar de aanbevelingen van de installateurs.
kozen in Juli 2013 voor de Remeha Belgium calenta 25S, maar in Januari 2016 ging de driewegklep stuk. (Geen garantie) Momenteel zitten we al 3 dagen in de koude omdat de CV niet wil opstarten (Sanitair warm water werkt wel) Rehema heeft geen weekenddienst (enkel voor grote bedrijven) dus we zitten met ons gezin met 2 kindjes al 3 dagen in de koude. Momenteel weten wij zelfs niet wanneer er iemand van Remeha kan langskomen..... samengevat, veel te veel problemen en niet zo'n goede service. (ter info; installateur is Energieconcepten uit Arendonk, zij zouden jullie deze ochtend gecontacteerd moeten hebben)
kozen in Juli 2013 voor de Remeha Belgium calenta 25S, maar in Januari 2016 ging de driewegklep stuk. (Geen garantie) Momenteel zitten we al 3 dagen in de koude omdat de CV niet wil opstarten (Sanitair warm water werkt wel) Rehema heeft geen weekenddienst (enkel voor grote bedrijven) dus we zitten met ons gezin met 2 kindjes al 3 dagen in de koude. Momenteel weten wij zelfs niet wanneer er iemand van Remeha kan langskomen..... samengevat, veel te veel problemen en niet zo'n goede service. (ter info; installateur is Energieconcepten uit Arendonk, zij zouden jullie deze ochtend gecontacteerd moeten hebben)
Fin décembre 2017 nous avons contacter Remeha car nous avions une perte d'eau au niveau du corps de chauffe de la chaudière, 3 jours plus tard un technicien compétent est venu à mon domicile pour constater , ici début janvier le corps de chauffe a été complètement changé et gratuitement à savoir que la chaudière va sur ses 5 ans. Merci Remeha
Ketel van 6 jaar oud, elke 2 jaar netjes zijn onderhoud gekregen. Dit jaar al 800 euro herstellingskosten !!! Geen commerciële geste van remeha in laatste herstellingsfactuur. Laatste herstelling was de main print stuk .... Reactie van Remeha: 'Er bestaan ook auto's die op een maandag zijn gemaakt, spijtig voor u'. NOOIT MEER !!!
Ketel van 6 jaar oud, elke 2 jaar netjes zijn onderhoud gekregen. Dit jaar al 800 euro herstellingskosten !!! Geen commerciële geste van remeha in laatste herstellingsfactuur. Laatste herstelling was de main print stuk .... Reactie van Remeha: 'Er bestaan ook auto's die op een maandag zijn gemaakt, spijtig voor u'. NOOIT MEER !!!
En panne depuis le 6 décembre, Remeha me proposait un RDV le 28 décembre ... pour une panne chauffage et eau chaude ... c'est scandaleux de laisser des personnes 22 jours sans chauffage et eau chaude en hiver !!! Honte à Remeha !
Snelle service, kwaliteitsvolle producten en top dienst-na-verkoop!
Snelle service, kwaliteitsvolle producten en top dienst-na-verkoop!
Geen goede ervaring met deze firma. Onderhoudscontract voor 3 appartementen getekend. Men is totaal 4 keer langsgeweest door 2 verschillende techniekers resultaat 4 x 75€ verplaatsingsonkosten omdat de wisselstukken niet voorradig zijn en de techniekers steeds nieuwe zaken afpunten die moeten worden vervangen ( blijkbaar kan dit NIET in 1 keer !!! ) dan nog maar te zwijgen over de telefoniste, zeer onbeschoft vrouw. Zeer onprofessioneel bedrijf !!!
Mooie website bij Remeha... met mogelijkheid om zelf een technieker in jouw buurt te contacteren. Dit deed ik dus bij een 4-tal techniekers. Resultaat: geen reactie. Dan maar een mailtje gestuurd naar Remeha zelf. Resultaat: geen reactie. Dan maar gebeld naar de Service dienst bij Remeha. Vriendelijke mijnheer aan de lijn die mij ging verderhelpen: hij las mij enkele telefoonnummers voor van techniekers (dezelfde lijst die op hun website staat). Ik probeer die dus telefonisch te bereiken. Resultaat: sommigen bestaan niet meer, anderen doen geen technische interventies meer. Dan maar weer naar Remeha gebeld. Resultaat: zij kunnen mij niet helpen, zij doen geen onderhoud meer van stookoliebranders. Het blijft dus bij een mooie website.
I called Remeha to come to start my new boiler for the first time, so I can have the warranty activated and all the tests done. The technician was not competent enough to know what buttons to push and he refused to read the manual which it was clearly stated what to do. Instead, he said it is my fault because I have only underfloor heating and no radiators in my house and I should buy a new boiler. After he left, I pushed the buttons as in the manual and the boiler started. I called and sent multiple emails to complain about this and no one from remeha did anything. I didn't even get an apology. The worst part is that I received an invoice for 1 hour of work + travel. I contested it but remeha considered the invoice is correct and threatened to sue me if I do not pay. Absolute horrible experience! I will never again buy remeha products or services!
C’est LA PIRE EXPÉRIENCE TECHNIQUE , que j’ai jamais vécue . Nous avons acheté une nouvelle chaudière Remeha haut de gamme il y a 4 ans soi-disant à 13.000€ . Nous avons été escroqués par l’entrepreneur et le chauffagiste renseignés par Remeha, puisque celle-ci vaut 7.000€ . Il y a eu des problèmes avec la chaudière depuis le début . Nous sommes au 3 ème chauffagiste recommandé par la firme et avons passé maintenant QUATRE MOIS sans chauffage, dépensé plus de 2000€ et après le passage de leur technicien à 1000€ nous n’avons PLUS D’EAU CHAUDE … Après un nombre incalculable de mails et coup de fils , où on nous trimbale d’un service à un autre et deux semaines plus tard toujours RIEN . Aucune excuse , proposition , compassion , tout simplement une indifférence totale .CONCLUSION : N’ACHETEZ AU GRAND JAMAIS UNE CHAUDIERE REMEHA . NE COMPTEZ JAMAIS SUR EUX . ÇA NE LES INTÉRESSENT PAS DU TOUT .
Bonjour, je n'ai pas utilisé les services de la boite donc je ne saurais pas les juger sur ce point, par contre votre ouvrier dont la plaque termine par 766 vous fait une très mauvaise publicité en étant très agressif sur la route sans aucune raison..et puisqu'il est en camionette avec lettrage, ce n'est pas top pour votre image :)
Expérience compliqué.
je ne recommande a personne cette entreprise. ils sont venu faire lentretien juste apres une odeur de gaz sortais de la chaudiere. je l'ai rappel en urgence. ils me repondent quil faudra attendre une semaine parceque le planning est complet. apres harcelement ils m'ont ramener le meme chauffagiste. 3 semaines apres le vase d'expention se casse plus deau chaude. je l'ai rappel en urgence. il me disent dattendre 1 semaine avant que quelqu'un puisse passer. il n'a pas de service durgence. je paye 135 euro pars an pour rien. je ne vais pas attendre 1 semaine sans eau chaude. donc jarrete mon contrat avec eux. quand on appel ils donnent toujours la meme reponse. le planning est full. ne sers a rien d'avoir un contrat avec eux si au final on ne viens pas a votre aide le jours j.
Gewoon technische dienst niet bereikbaar Er waren nog meer of 30 wachtende voor mij Ik begrijp dat het druk dat is het voor ons ook maar zet dan meer personeel in op deze dienst Dat is zeker geen reclame naar de klant toe
Je n'ai pas d'eau chaude depuis 2 jours suite à une première intervention d'un technicien de Remeha pour le reglage de la température. J'ai signalé le probleme le lendemain, j'ai du rappeler le surlendemain et je dois attendre encore 4 jours.
Blijf zo ver mogelijk weg van dit incompetent bedrijf. Voor de vijfde keer op amper 3 jaar tijd hebben wij dezelfde storing in onze nieuwe verwarmingsketel. Als je contact opneemt met de service dan is het enige wat ze kunnen zeggen dat je het via de website moet regelen en nadien teruggebeld zal worden. De garantie van 2 jaar is voorbij dus ze raden ons aan om hun duurste servicepakket aan te schaffen, het gold pakket, zodat we geen verdere kosten tussendoor meer hoeven te betalen. Ondertussen heeft dit toestel ons al meer dan € 600 aan herstellingen gekost op 3 jaar tijd. Op de vraag wanneer wij dan gecontacteerd zullen worden krijg je als antwoord dat ze ons ten vroegste binnen een week zullen bellen om dan een afspraak in te plannen met een technieker, afhankelijk of er al dan niet de juiste wisselstukken zijn! Ze zouden geen personeel vinden waardoor klanten langer moeten wachten. Logisch dat je geen personeel vindt met zo’n mentaliteit en service. Ik heb uiteindelijk zélf nog 5x moeten bellen in de periode hierna om eindelijk een afspraak vast te kunnen leggen. Vandaag zou iemand langskomen tussen 08u00 en 16u30, maar we zouden zeker nog 30 minuten op voorhand een sms krijgen. Niemand komen opdagen vandaag, als je belt naar de klantendienst om 16u31 nemen ze op en blijkt dat ze daar ook maar werken tot 16u30, en haken ze gewoon in! Hierna niemand meer te bereiken. Bij Remeha laten ze je als klant letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Als ik de andere reviews lees dan is dit blijkbaar schering en inslag. Kies eender welk ander merk zolang het maar niet Remeha is Een blik op de balans geeft ook allesbehalve vertrouwen voor de toekomst!
Remeha is op 17/12 onze verwarmingsketel komen herstellen. Een nieuwe printplaat en alles zou opgelost zijn! Tot we de dag nadien merkten dat we geen warm water meer hadden (chauffage werkte wel nog). Na heen en weer bellen tussen onze eigen sanitair-firma en Remeha bleek dat er bij het plaatsen van deze nieuwe printplaat sowieso steeds een nieuwe thermostaat gehangen moest worden door Remeha. Bij ons dus niet gebeurd... Op 20/12 hebben wij en onze sanitair-firma gebeld om een nieuwe afspraak te verkrijgen en blijkt dat na een 20-tal telefoontjes heen en weer er echt geen eerdere afspraak vrij is dan 13/01. Remeha houdt dus geen ruimte vrij voor noodgevallen zoals dit en laat zijn klanten gewoonweg een maand zonder warm water zitten! Van ongelooflijk slechte service gesproken! Dus mensen, verzint voor ge begint met Remeha!
Beste, Mijn ouders ( Senderowicz) wonende te 2018 Antwerpen, wachten al vier weken op een oplossing voor hun probleem met de warmtepomp. Jullie hebben afspraken verzet en zijn ook gewoon niet komen opdagen op afgesproken data. Zij zijn respectievelijk 81 en 90 jaar oud , een ouderdom waar warm water en verwarming niet echt een luxe zijn. Ik heb jullie service vorige vrijdag ook gesproken en er werd mij beloofd dat jullie mij gingen terug bellen, wat met deze nog altijd niet gebeurd is. Ter informatie, de installateur was de heer Rotti die uitstekend is. Gelieve vandaag nog contact op te nemen!
Zeer slechte service, IK GAA NOIT KETEL VAN REMEHA PLAATSEN, mens belt voor onderedeelen te vervangen 3 keer en zij moeten een dossier maken en zogezegd terug bellen gwn schaandalig die bellen noit terug en mijn klaant zit zonder verwarming,dat kan eecht niet
Onderhoud aangevraagd Tecnieker was ziek op dag van de afspraak. Nieuwe afspraak gemaakt. De technieker kwam in voormiddag ipv namiddag. Daarop telefonisch contact opgenomen. De verantwoordelijke was heel onvriendelijk en wou geen nieuwe afspraak maken. Nooit meer Remeha.
Chaudières bonnes pour la poubelle qui ne tiennent pas dans le temps et pour lesquels il faut remplacer la quasi totalité des pièces pour le prix de la chaudière
Schlechtester Service, den ich je erlebt habe. Probleme der Wärmepumpe wurden trotz mehrfacher "Reparaturen" nicht behoben. Trotzdem haben wir sehr hohe Rechnungen erhalten. Telefonisch wird man immer vertröstet, dass jemand zurück rufen wird. Seit Monaten hat jedoch niemand zurück gerufen. Auf mehrere Emails hat bis jetzt auch niemand geantwortet. Unsere Heizung und unser Warm Wasser funktionieren immer noch nicht!
Het werk dat werd geleverd was prima de afsprakenservice daarentegen was een ramp.Zal er zeker klant blijven maar hoop op verbetering wat betreft de planning
slechte service, voor mij nooit meer remeha.... interventie aangevraagd, ze konden een week later komen, ok. Fout code doorgegeven dus ze wisten wat er stuk was... nu al 4 weken zonder warm water... remeha nooit meer, vorige ketel was van Vailliant, veel betere service ....
Slechte dienst na verkoop. Ketelstoring na 5 jaar, Interventie aangevraagd, drie weken een paar telefoontjes later nog steeds geen reactie - "ze hebben het doorgegeven aan de planning"
Ketel doet al meerdere jaren prima zijn ding. Sinds korte tijd echter drukverlies, dus interventie aangevraagd via de website. Drie weken en een paar telefoontjes later nog steeds geen reactie gekregen. Vriendelijke man aan de telefoon zei me dat de aanvraag 'in behandeling' is. Drie weken wachten op respons voor een ketel die niet in orde is, lijkt me niet normaal. Klantenservice scoort dus niet goed naar mijn ervaring.
Zeer goed gedetailleerde website. Vlugge respons op uw vragen.
Ketel is 4 jaar en staat uit fout E036. Wacht al 2 weken op technische dienst. Heb bijna dagelijks proberen bellen maar wordt niet terug gecontracteerd. Geen service dus...
Ketel van nog geen jaar, heeft van in het begin slecht gewerkt en is nu in panne gevallen. Het duurt zo eens even meeer dan een week eer er een technieker kan komen dus met het hele gezin wassen met koud water. De eerste en de laatste ketel van dit, volgende zal terug een junkers worden !!!!
Zeer tevreden. De technieker heeft mijn water verlies aan mijn verwarmingsketel hersteld. De firma Everaerts BVBA in Brasschaat had mijn expansievat en kleppen vervangen maar had míjn mannometer vegeïnstalleerd. Spijtig ontkend deze firma alles.
Chaudière pas du tout top Service après vente vraiment nul, technicien incompétent LJP BELGIUM
Bonjour, nouvelle chaudière et que des problèmes. 3 techniciens sont venus et toujours la même chose, elle déconne dès que la température est en baisse. La cerise sur le gâteau, ils nous ont demandé le mode d'emploi.
Kwalitatieve producten met een correcte blik naar een duurzame toekomst, aanrader !
Na enkele jaren lekt de ketel. Geen reactie op email of contactformulier. Klantendienst dikke nul!
Après 2 années de problèmes intempestifs, la chaudière vient tout simplement de bruler (nous avons évité l'incendie de justesse).
Tevreden over de ketel, maar de twist app laat te wensen over.
Vriendelijk en goede technische ondersteuning
Gemaild. Gebeld. Invulformulier gebruikt én zelfs de chatfunctie geprobeerd. Ik wacht dan netjes enkele dagen, maar GEEN respons - geen enkele (zelfs niet: 'Sorry, het is druk, zoek iemand anders'). Heb ook rechtstreeks 2 Remeha-installateurs/herstellers uit de regio geprobeerd (o.m. Vocalor), maar idem dito. Remeha-ketels zijn fantastisch, tot je na zo'n 12 jaar een defect hebt en er iemand moet langskomen. Mijn volgende ketel wordt een ander merk.
Achat d une nouvelle chaudière Remeha, plein de problemes... Mais bon service après vente. Rapide et courtois.
Achat d une nouvelle chaudière Remeha, plein de problemes... Mais bon service après vente. Rapide et courtois. (Translated by Google) Purchase of a new Remeha boiler, full of problems ... But good after sales service. Quick and courteous.
Vandaag voor 4 X proberen te bellen naar remeha. Voor Nederlands druk 1, is het eerste wat je hoort, na een reeks menu’s doorlopen te hebben kom ik op een Franstalige voicemail terecht. Dan maar terug gebeld en ander keuze menu’s geprobeerd. Ofwel verbreekt de verbinding ofwel reageert het keuze menu niet. Schande en zeer onprofessioneel. Technische ondersteuning trekt op niets op deze manier.
Zeer positieve ervaring met de naverkoopdienst van Remeha, zowel telefonisch, per e-mail, als aan huis. Na een defect aan mijn ketel, nog onder garantie, was het probleem binnen 2 dagen verholpen in een halfuur tijd. Mee dank zij een uiterst vriendelijke en competente technicus. Aan elk complex toestel (met veel elektronica) kan soms wel eens iets misgaan, maar met deze Remeha service maak ik mij daar geen zorgen over.
🙂
0,0 betrouwbaarheid Al 10 keer uitval gehad, 2 interventies gehad Bij mn moeder die dezelfde ketel heeft heeft het 4 MAAND GEDUURD 4 MAAND KOUD WATER Net weer koud water bij mij Doe der iets aan of der ga nen boiler op ene zijnen bureau gesmete worde
Bonjour je voudrais savoir si vous avez un showroom a Sint Pieters leuw Bergensesteenweg 709. Si non ou dans la région 9000. d'avance je vous remercie pour votre réponse. Cordialement
Bonjour je voudrais savoir si vous avez un showroom a Sint Pieters leuw Bergensesteenweg 709. Si non ou dans la région 9000. d'avance je vous remercie pour votre réponse. Cordialement (Translated by Google) Hello I would like to know if you have a showroom in Sint Pieters Leuw Bergensesteenweg 709. If no or region in 9000. Thank you in advance for your answer. cordially
Super materiel
Super materiel (Translated by Google) Super material
Duidelijk
Op 22/11 interventie gevraagd en pas op 3/12 kan er langs gekomen worden ondanks volledige uitval van verwarming en warm water ! 12 dagen lijkt mij toch wat lang ! (Translated by Google) Intervention requested on 11/22 and only on 3/12 can be passed despite complete failure of heating and hot water! 12 days seems a bit long to me!
degelijke partij om me samen te werken
Aucun retour... (Translated by Google) No return...
Aucun retour... (Translated by Google) No return...
Très bonne chaudière de qualité
Très bonne chaudière de qualité (Translated by Google) Very good quality boiler
Als service technieker en plaatser werk en plaats ik deze ketels. Ik herstel bijna dagelijks cv ketels, en met voorrang Remeha , heb onderdelen op stock. Ik geef toe iedere ketelmerk heeft zijn zwakke punten. Slechte ketels zijn er niet. Fabricatie fouten zijn onvermijdelijk. De ontwikkeling van een nieuwe cv ketel omvat rekening houden met veel keuringen en opmaak en aanmaakkost. Moet betaalbaar blijven, poging om hoogstaand kwaliteit te leveren ( toeleveranciers) . Conclusie: een goed en puur hollands ketelmerk in combinatie met De dietrich.
Fantastische producten maar compleet verkeerde installateurs in Brussel (Henri Coppens loodgieter). Produits fantastiques mais installateurs complètement mauvais a Bruxelles. Superior products but completely wrong istallators in Brussels
Les chaudières remeha sont de très bonne qualité je les vends tous les jours et le délégué monsieur Alain Baillet est le meilleur Supersanit Wavre
Les chaudières remeha sont de très bonne qualité je les vends tous les jours et le délégué monsieur Alain Baillet est le meilleur Supersanit Wavre (Translated by Google) Remeha boilers are very good quality I sell them every day and the delegate Mr. Alain Baillet is the best Supersanit Wavre
Remeha ketels zijn top kwaliteit
De garantie was nog.maar net vervallen en ineens was de print plaat kapot. En dan na maand miserie te hebben een mooie rekening krijgen. Pfff jammere zaak.
Zeer tevreden. Vlotte service!
super service , goede helpdesk
SLECHTE klantenservice!!!!!!!! Je belt naar technische dienst en ze zeggen we zulle iemand doorverbinden... leggen ze gewoon af. Bel je trug zeggen ze er zal iemand bellen. Je wacht 10 minuten 20 minuten half uur eindelijk een uur nog steeds niets te horen gekregen. Je kan naar huis want de klant gaat dicht en je klant zit zonder verwarming Dit noemt men geen top maar een FLOPSERVICE En ook nog een zeer boertige telefoniste
Ik vond de service vroeger beter.
Remeha ketel hangen. 2 jaar garantie op de printplaat en ja hoor iets meer dan 2 jaar en hij is stuk, zegt de technieker die langs is gekomen van het merk zelf. Vervangen dus. Ik heb de printplaat laten testen en er is niets van in huis. werkt perfect. Dit is pure diefstal.
Powered by Seety