2 maanden geleden heb ik een deurpaneel besteld. De verkoop ging nogal amateuristisch. Ik had keuze tussen wel 200 deurpanelen van verschillende leveranciers. Uiteindelijk vroeg ik het prijs verschil tussen 3 deurpanelen. Hij keek nog eens naar de foto in het boek en plakte zo een prijs op ieder deurpaneel, zonder een prijslijst te raadplegen. Na overleg had ik mijn deurpaneel bij hun besteld. Binnen 2 à 3 weken zou het paneel beschikbaar zijn. Ik had mijn gegevens achtergelaten zodat ze contact konden opnemen wanneer ik het paneel kon komen halen. Na 1 maand nog niets gehoord, dus besloot ik zelf te bellen. Het paneel was nog niet binnen. Na 6 keer bellen was het paneel eindelijk beschikbaar. Telefonisch een datum afgesproken wanneer ik het paneel kon komen halen. En zo gezegd zo gedaan, op de afgesproken datum stond ik aan hun toonzaal en kreeg ik als eerste te horen "We hebben het paneel niet". Uiteindelijk hadden we een discussie waarom ze mij een uur voor niets laten rijden en mij niet telefonisch konden verwittigen dat er iets fout is gelopen met het paneel. Ik dacht zeker dat ze het paneel nu aan huis zouden komen leveren vanwege hun nalatigheid. Maar ze antwoorden mij met "Ik geef u uw voorschot terug en dan ben ik van u af". Mocht nog niet meer van het magazijn mee naar de toonzaal, ik moest buiten in de regen wachten tot ik mijn geld terug kreeg.