Frank Iacopucci
more than 2 years ago
5
Ik heb er verbleven in april 2015. Ik heb genoten van de Bar Jules, van de Welness, van het hotel en van het restaurant. Het hotel beschikt over supervriendelijk personeel die kan omgaan met een grapje en die weet wanneer het ernstig is. De mensen lopen de poten van hun lijf om de mensen te bedienen en blijven immer vriendelijk; Wanneer het dan eens minder is (wat overal gebeurt), dan worden de fouten met een glimlach weggewerkt en rechtgezet. Met spijt in het hart moest ik nu een recensie lezen van een zekere Mr CloClo. Mocht het zijn zoals die man beweert, dan zou ik het in mijn vele bezoeken aan dat hotel / restaurant / bar reeds gemerkt hebben. Ik ben er voor 100 % van overtuigd dat alle personeelsleden vriendelijk zijn en ik kan geen vrede nemen met uitspraken zoals deze waar het personeel afgemaakt wordt. Het is al te gemakkelijk om een recensie in die aard te posten op Tripadvisor en Facebook. Sociale media zijn nu eenmaal zaken die dienen om marginale reacties te geven. Mochten de personeelsleden zo reageren zoals beschreven dan zouden deze (en ik bedoel zowel de personeelsleden als de uibaters) niet lang in de horeca blijven bestaan. Ik geloof gewoon zo'n achterbakse reactie niet, integendeel. De personeelsleden zijn altijd vriendelijk en bedienen iedereen met de glimlach. Maar als er iets anders ervaren wordt, dan kan het goed zijn dat alles uitgelokt wordt. Vandaar dat ik zo heftig reageer op die reactie. Mr CloCloheeft een gans team beschreven die onkundig en onbeleefd is. Assertiviteit beste Mr CloClo is een andere invulling en hoort bij arrogante klanten....... Beste mensen (uitbaters en personeelsleden) van het parkhotel... doe zo verder, jullie zijn top in wat jullie presteren. Thx to you all.