Hannelore
4 April 2024
1
Slechtste service ooit. Vorige week was er zogezegd pakket afgeleverd en getekend door mij. Dit terwijl ik op kantoor zat (kan ik bewijzen want we moeten inbadgen om binnen en buiten te gaan). Maar wordt bij hoog en laag beweerd door DPD dat het afgeleverd zou zijn. Klacht lopende. Deze week ging pakket geleverd worden aan mij thuis, vandaag. Neem speciaal verlof, zodat ik zeker thuis zou zijn. Kijk naar track en Trace en pakket zou in afhaalpunt staan. Maar zonder info welk afhaalpunt. Ik bel naar 070 nummer. Krijg mededeling dat nog in depot staat en het naar afhaalpunt zal worden geleverd, maar niet vandaag. Ik betaal voor levering aan huis, niet levering afhaalpunt. Kies speciaal leverdatum, waarom ik dag verlof kan nemen. Blijkt pakket doodleuk in depot te staan. Wat is nut van track and trace als deze niet werkt? En wat met meerkost voor thuis levering als ze toch leveren aan depot? En wat met keuze datum levering als ze die toch niet respecteren. En hun betalende klantendienst telefonisch, daar ben je ook niets mee. Want die zijn maar "onderdeel van firma" en kunnen niets doen. Toch volgens de persoon die ik aan lijn had, na keuze Nederlands. Ook al spreekt die zo goed als geen Nederlands. Slechtste leverfirma ooit. Je kan er niet op vertrouwen.