Sarah
more than 2 years ago
1
OPLICHTING + SLECHTE SERVICE Ik had op voorhand twee producten gereserveerd en ze hadden een mailtje teruggestuurd dat die producten waren besteld. Toen ik ze kwam kopen, zeiden ze ineens dat er een product niet is binnengekomen en dat ik die de volgende dag kon komen halen. Het duurt voor mij twintig minuten om naar die apotheek met de auto te rijden, wat ook niet bepaald dichtbij is. Dan denk je toch wat een service!? Maar bon, zoiets kan wel eens gebeuren. Vandaag ben ik dan gekomen om dat ene product te kopen te kopen, namelijk de Cerave hydraterende crème (bedoeld om je gezicht mee af te spoelen). Toen ik daar aankwam gaf de vrouw mij de Cerave hydraterende melk (een crème om op je gezicht te laten). Vervolgens zei ik dat dat de verkeerde crème was en ze vertelde dat de reinigingsversie niet meer werd gemaakt en dat die melk zogezegd van dezelfde formule is. Dit hadden ze toch ook gewoon in die email kunnen vermelden? Wat een teleurstelling, ik dacht dat apothekers fatsoenlijke mensen waren. Blijkbaar niet dus. Kort samengevat: KOM HIER NIET NAARTOE. En als Nerum apotheek dit nu leest: een vergoeding is altijd welkom.