Louis V
more than 2 years ago
1
Een tijdje geleden bracht ik mijn kostuum binnen om te laten reinigen. Enkele weken later deed ik deze voor de eerste maal terug aan. Op weg naar het werk zag ik dat er in de broek enkele scheuren zaten die er voordien niet waren. Wanneer we verhaal gingen halen in de winkel reageerde de dame dat het om 'mottengaten' ging, hetgeen onmogelijk is. De beschadigingen op de broek komen zelfs niet in de buurt van hoe een mottengat eruit ziet. Na advies te vragen in de winkel waar ik het kostuum aanvankelijk aankocht (die ook zeiden dat dit geen mottengaten waren), ging ik terug naar deze nieuwkuis in een poging een eerlijke verklaring te krijgen. Zij snoerden me echter de mond door te zeggen dat ik het kostuum maar meteen had moeten uittrekken en ermee terug moest komen. Wanneer ik in de wagen zit op weg naar het werk, kan ik dit echter onmogelijk doen. Dit is dus in mijn ogen een slechte winkel en met vooral een slechte klantenservice. Een mooi (en prijzig) kostuum helemaal naar de vaantjens!