Poeseline
more than 2 years ago
1
Koop in deze winkel enkel dingen die ze op voorraad hebben! In december wou ik als kerstcadeau een flexiklopper voor een KMix keukenmachine kopen. Deze was echter niet op voorraad en werd besteld. Geen probleem dacht ik, dan geef ik wel een bonnetje met "te goed: flexiklopper" als cadeau. Waar ik echter niet had op gerekend was dat ik nu, 6 maand en heel wat rompslomp later, mijn onderdeel nog steeds niet heb. De eerste keer dat mijn stuk zou binnen zijn (eind januari al) bleek het om een stofzuigerkop te gaan "oeps fout label op geplakt". Een maand later was er een klopper binnen maar de verkeerde. Weer opnieuw besteld. Weer een maand later was er weer een klopper binnen maar opnieuw de verkeerde. Toen zei de verkoper gewoon dat hij mij niet meer kon helpen (na 4 keer om en weer rijden en tijd verlies!). Hierop nam ik contact op met de klantendienst. Deze verzekerde mij dat ze het stuk voor mij zouden bestellen en dat het binnen de 10 dagen geleverd zou worden. Dat is nu weer zo'n 2 maand geleden. Ondertussen krijg ik op mijn mails met de vraag waar die levering blijft steeds hetzelfde antwoord: "Wij hebben onze leverancier nogmaals gecontacteerd en de melding gekregen dat het onderdeel deze week naar ons zal gestuurd worden. "