wanderingcat77
more than 2 years ago
1
Wij hebben bijzonder slechte ervaringen met de dienst na verkoop (of beter: de totale afwezighed ervan) van Interpat met betrekking tot een probleem met een rolpoort die we een aantal jaren geleden door dit bedrijf hebben laten plaatsen. Het lijkt ons dat Interpat uitsluitend geinteresseerd is in verkoop en dat het klanten nadien in de kou laats staan wanneer ze problemen ondervinden. Interpat heeft de ene loze belofte na de andere gemaakt om werk te maken van ons probleem, en op 1 enkele uizondering na zijn alle afspraken die we met Interpat gemaakt hebben om een technicus langs te sturen niet nagekomen. Toen duidelijk werd dat pogingen om telefonisch een afspraak te maken om een technicus te laten langskomen geen enkel resultaat hadden zijn we persoonlijk bij Interpat langsgeweest en werden daar geconfronteerd met een winkeljuffrouw wiens enige antwoord op om het even welke vraag "Ik weet het niet" leek te zijn, en die geen enkele kans onbenut niet om heel duidelijk te maken dat ze helemaal niet geinteresseerd was in ons probleem. Dit was de druppel die voor ons de emmer deed overlopen en we zijn dan op zoek gegaan naar een ander bedrijf om het defect met onze rolpoort te bekijken. Getelefoneerd, afspraak gemaakt, technicus was er de volgende dag en 15 minuten later was het probleem opgelost: de ontvangstmodule voor de afstandsbediening was losgekomen. Dit was de service die we vanwege Interpat hadden moeten krijgen. Wij zijn bijzonder teleurgesteld in de manier waarop we door Interpat behandeld zijn en door de totale onwil om ons als klant verder te helpen toen we een probleem hadden.