Bijzondere slechte service. Onderweg naar een bestemming even naar binnen gelopen om een envelop te kopen om die vervolgens op de post te doen. Envelop kostte 0,50 eurocent, eerst gekeken of ik het cash in kleingeld had. Helaas had ik dit niet en vroeg ik om te pinnen. De mevrouw achter de kassa beantwoorde mij met de opmerking “ongeloofelijk” met een geïrriteerde houding. Dus ik vroeg vriendelijk en rustig wat er zo “ongeloofelijk” aan was. Mevrouw vond het belachelijk dat ik zo’n bedrag pinde. Buiten dat ze de mogelijkheid aan bieden om te pinnen (en ik dit dus zonder geïrriteerde opmerkingen zou moeten kunnen), heb ik ook nog mijn best gedaan om te kijken of ik het klein had voordat ik vroeg om te pinnen. Als je als winkel het je niet kunt veroorloven om de transactiekosten te betalen over een bepaald pin bedrag dan kun je er beter mee stoppen of iets aan je klantvriendelijkheid doen. Of je kunt het je wel veroorloven maar bent gewoon klantonvriendelijk. Voorheen hier regelmatig broodjes gehaald. Ik kies hier voortaan een andere voor. Je hebt dus niet alleen die 0,50€ verloren maar in de toekomst extra inkomsten. Het zal je vast niet interesseren. Want een optie die je als goede ondernemer met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel had kunnen opperen was door 0,20 cent extra er bij te rekenen. Dat had ik zeker geaccepteerd en hadden jullie je transactiekosten gecompenseerd gezien. Andere winkeltjes zoals jullie in de omgeving bieden dit namelijk wel aan en zo hoort het ook. Al met al een slechte zaak en slechte service.
Social media