evykeuuh
more than 2 years ago
1
Ik heb 3 weken geleden contact opgenomen met de zaakvoerder om een hordeur op maat te laten maken. De zaakvoerder zou komen opmeten, en dit voornamelijk wanneer het voor hem zou uitkomen, mijn agenda kon hem niet echt iets schelen. een dikke week later neem ik zelf contact op en tref ik de zaakvoerder opnieuw, ik vraag of hij al een idee heeft van de prijs, waarop hij me antwoord dat zijn telefoon roodgloeiend staat en dat hij maar liefst 60 uren per week werkt (naar mijn norm niet schandalig veel, doe dit zelf ook en ken genoeg mensen die dit ook presteren zonder klagen) ik antwoord beleefd met alle begrip, maar als u nog lang wacht dan is het deurtje niet meer nodig dan is het winter. Ik krijg letterlijk toegesnauwd " oke meiske laat het dan maar" Het is inderdaad beter dat hij het laat, dan kan hij zijn ooh zo zware werkweek inkorten met enkele uren, voor mij hoeft het niet meer ik ga elders