TSV biedt naar eigen zeggen "kwaliteit en een vakkundige afwerking met degelijke service na verkoop". Hier hebben wij jammer genoeg nog niets van gemerkt.
'Kwaliteit en een vakkundige afwerking'
- Een jaar na ingebruikname is het lampje in de motor al stuk;
- Poort piept tijdens openen en sluiten, dit vanaf plaatsing;
- Kettingen kletteren tegen geleiders, dit vanaf plaatsing.
Een product afleveren dat lawaai maakt dat je op 50 meter van de poort nog hoort getuigt niet echt van kwaliteit evenmin van een vakkundige afwerking.
'Geen service na verkoop | Geen communicatie'
Ondanks vele contactpogingen over bovenstaande problemen hebben we na meer als een jaar nog steeds geen technieker gezien. Mails worden niet beantwoord, bij telefonisch contact word je afgescheept.
Eigenwijze zaakvoerder
Zaakvoerder denkt niet mee met de klant, luistert niet en houdt vast aan zijn eigen idee. Dreigde zelfs met niet-plaatsing als we niet deden wat hij zei.
(Translated by Google)
TSV claims to offer "quality and a professional finish with solid after-sales service". Unfortunately, we have not noticed any of this yet.
'Quality and a professional finish'
- One year after commissioning, the light in the engine is already broken;
- Gate beeps when opening and closing, this from placement;
- Chains rattle against guides, this from placement.
Delivering a product that makes noise that you can hear at 50 meters from the gate does not really testify to quality, nor to a professional finish.
'No after-sales service | No communication '
Despite many contact attempts about the above problems, we have still not seen a technician after more than a year. Mails are not answered, you will be put off by telephone.
Stubborn business manager
Business manager does not think along with the customer, does not listen and sticks to his own idea. Even threatened non-placement if we didn't do what he said.