Een nieuwe installatie van 15 maanden oud. Heeft amper 1 dag gewerkt. Van dag één defecten: sensoren in buitenunit defect, compressor defect, lekkages,... Installateur verwijst naar Daikin die blijkbaar weigert om buitenunit te vervangen (terwijl technische dienst duidelijk stelt dat vervangen van de buitenunit de enige optie is) vooraleer ze zelf een technische inspectie hebben uitgevoerd, maar een inspectiemoment inplannen is blijkbaar onmogelijk. Ik wacht nu al 2 maanden op een oplossing. Ondertussen (15/07/2022) gaan we volgende week richting 37°C en beschik nog steeds over een veredelde ventilator. In de tussentijd een advocaat moeten inschakelen om installateur ingebreke te stellen en indien nodig te dagvaarden. Schandalig hoe Daikin met zijn klanten omgaat. Verkopen is geen probleem, dienst na verkoop duidelijk rampzalig. Totaal respectloos.
A new installation, 15 months old. Has only worked for one day. Defects from day one: sensors in the outdoor unit defective, compressor defective, leaks, etc. Installer refers to Daikin who apparently refuse to replace the outside unit (while technical services clearly state that replacing the outside unit is the only option) before they have carried out a technical inspection, but it is apparently impossible to schedule an inspection. I have been waiting for a solution for 2 months now. In the meantime (15/07/2022) we are heading for 37°C next week and still have a glorified fan at my disposal. In the meantime I have had to call in a lawyer to declare the installer in default and if necessary to summon him. Shameful how Daikin treats its customers. Selling is no problem, after-sales service clearly disastrous. Totally disrespectful.